• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • Delighted

    Får svar på detta i morgon bitti antagligen, men om det är någon som vet, så kan jga åpassa på att fråga redan nu här!

    Frågan: Hur lång är väntetiden på operation på Citadell/pkc i malmö?

    Någon som har en susning? Kramar!

  • Mamma till 3

    Delighted
    Hej jag var på konsultation den 16 juni och fick optid den 15 november hos Johan på Citadell. Har hört andra oxå som fått vänta ungefär ett halvår på tid till Johan. Cosmo lite lättare tror jag.Då jag ringde dit så kunde jag fått konsultation 12 Maj och op tid innan sommaren.Då rinde jag bägge klinikerna i mitten på Mars.

    Pkc i malmö vet jag inget om.Det överlåter jag till någon som vet.

    Kram

  • Mamma till 3

    Rat
    Haha Ja då kanske det inte vore någon större ide.Men men man vet ju aldrig. Titta på Alice Timander hihi.

    Kram

    EnYsterSyster
    Ja du vad som hänt jag är missnöjd helt enkelt.Nu gäller det bara att göra rätt val så blir allt säkert bra.

    Kram

  • algit

    Delighted:
    ett tips är at boka en preliminär op. tid samtidigt med konsultationstiden, det gjorde jag för jag ville opereras intill ett skollov tur det annars hade jag fått vänta 4-5 mån på tid hos Cosmo.

  • Delighted

    Hej!

    Tack för era svar! Jag måste boka en preliminär optid! Historian lyder som följande: bor i england, kommer hem den 3 april, och för att kunna vara "fixad" innan sommaren, och sommarjobbet, så måste det ske i april, helst redan i början. Är bara så nervös nu över att det inte ska finnas några tider kvar! Det är två manader till april.. Aja, får reda på det i morgon, när jag ringer! :)

    Håll tummarna!

    ps: 6 månader hos Johan, han är verkligen eftertraktad :)

  • my30

    Hej!

    Hur är det med piercingar.. Måste man ta bort dom när man gör en operation?
    Har varit utan dom en gång och då bara i ett halvt dygn. När jag skulle sätta tillbaka dom så gjorde det fruktansvärt ont.. Och då fick jag lirka tillbaka dom:)
    (jag har mina piercingar i brösten)

    Kram

  • regnbågen

    My30

    Du måste ta av dig ALLA smycken på operationsdagen. Hur lång tid du måste vänta innan du får ta på dig piercingarna igen vet jag inte riktigt, men jag skulle inte tro att du får på ngr veckor iaf.

  • vioola

    Hejsan My

    Jag har piercing i naveln, å jag tog ut den strax innan operationen å sätte i den 1 dag senare när jag hade någon ork.

    Kramis

  • EnYsterSyster

    Angående det här med BH:

    Min doktor sa att jag inte skulle ha någon hård bygel som trycker mot ärren under brösten. Helst ska jag ha bygellös. Var hittar man en BH utan bygel storlek 70D ??? Jag var inne på en underklädesaffär som hade en som de beställde hem. De ringde sen och sa att den utgått ! Jag kör nu med min gamla amnings-BH, men hur kul är det i längden ? Jag verkar ha en stor storlek trots att jag bara lade in 215 g. Med facit i hand skulle jag kunnat ta ännu mindre men jag klagar absolut inte

  • pickolina

    Det där är så individuellt. Jag la in 270 och jag fick DD-kupa medan andra lägger in det dubbla och får mindre bröst... Fattar inte det där alls.

    Kan du inte köra sportbehå då??? De finns ju i typ samma form/modell som vanliga bh´s men utan bygel.

Svar på tråden Bröstförstoring (4)