BT-träff Stockholm ny tråd
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
Hejsan
det börjarde bli mycket så jag tog mig friheten att öppna ny tråd.
Hänger gärna på nästa gång
Jo håller med om att det blev lite mycket i den andra. Jag hänger på.
Hej!
Flyttar över från förra tråden...
Träffen den 30 november
Lillsmurf
Fröken W
Bridezilla
Popcorn
Rydén
Emlu
Karenina72
och jag med....
Lillsmurf
Fröken W
Bridezilla
Popcorn
Rydén
Emlu
Karenina72
Skrutthumlan
Bra idé! den andra hade väl stängts av den 13 december i vilket fall som helst, för det är väl något sånt där, 3 månader som gäller, sen tas tråden bort?!?!
Uppdaterar
Lillsmurf
Fröken W
Bridezilla
Popcorn
Rydén
Emlu
Karenina72
Skrutthumlan
camilla (raskan)
Jag kan tyvärr inte den 30/11. "Jobbar" från kl.16:00 frma till sen natt... personalmöte + julfest.
Men hoppas självfallet att någon kanske har tid att träffa mig för en fika någon anna dag.
//Emilia
vad sägs om att synas på hard rock cafe??
där är det skit bra med plats.Kramiz millan
Jag/vi sa i går att om det inte blir alltför många så skulle vi kunna ses hemma hos någon, närmare bestämt mig (jag/vi har i alla fall 82 kvm att fylla upp) . Jag vet inte om jag har någon övre gräns för hur många vi kan vara då, men några till finns det plats för i alla fall (uppemot tjugo ska nog funka). För min del kan jag gärna vänta ett tag med att bestämma, så får vi se hur många som vill hänga på. Blir det fler än som går in hos mig eller det är många som inte gillar förslaget så får vi hitta något anant ställe.
På Hard Rock Café finns det ju gott om plats, men är det inte också rätt hög ljudvolym där? Alltför mycket musik gör det väl rätt svårt att prata och det tycker i alla fall jag är lite jobbigt. Det var dock rätt länge sedan jag var där så det kanske har ändrats.
Jag vill oxå följa med 30 november!
Uppdaterar
Lillsmurf
Fröken W
Bridezilla
Popcorn
Rydén
Emlu
Karenina72
Skrutthumlan
camilla (raskan)
brud 05
jag tror att det är så farligt på vardagar! vart bor du?