• Beccastina

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • vinterfrost

    Här ligger jag vaken o kan inte sova!! IDAG ÄR DET DAGS!! Hjärnan går på högvarv. Klockan ringer om en timme men bröllopsnerverna börjar sakta krypa fram.. Hittade morgongåvan jag hade tänkt :D Känns bra hihi Fremm ÅH hoppas hon kan fixa ringen åt er! Vilken idiot till smed ni har hittat? HUR kan man slarva bort diamanter? Tur att din blivande har nerverna i scakt. Inte lätt i bröllopsstressen och men alla hormoner. Hur mår du nu förresten? Vilken vecka är du i nu? Hallonfrossa. Så underbara bilder! Så fint brudpar!

  • Pekkiisch4

    Grattis alla som gifter sig idag !!! Själv blev min m2b nyss upplockat och kommer tillbaka i morgon ! Så det är väl bara och sysselsätta sig dubbelt nu då. :) tur jag får besök ikväll

  • Fremm

    Hallonfrossa! Va roligt att läsa om er dag!! Verkar ju helt fantastiskt alltihop! :) Bilderna är såååå fina, allt så fint! Så vackra och så lyckliga!! Men nu måste jag höra, sjöng du älskade ängel? Vad ska din man om sin morgongåva? Sånna fina favoraskar som ni har, ska vi oxå ha. :) Hade önskat stolsöverdrag som ni har men det blir bara till honnörsbordet...

    Åh samtidigt som jag längtar massor så blir jag stressad, skriver det hela tiden jag vet och ändå får jag inte tummen ur att faktiskt ta tag i det som är kvar... men hoppas på att jag hinner och orkar göra lite idag... vi va på julbord igår, samma julbord och ställe som jag och min blivande träffades på för ett år sen, då var det den 9e och i morgon är det ju precis ett år sen... kändes häftigt att i år komma i egenskap av fästmö och snart blivande fru... många gratulerade oss och frågade om bröllopet (här är ju inte så stort så alla känner ju alla, förutom jag som knappt känner nån... ;)). Fast något julbord fick jag knappt i mig, hade sett fram emot det innan men när jag såg det och skulle börja äta vände det sig i magen på mig... känner mig väldigt labil när det gäller mitt illamående och vad jag kan äta för det skiftar hela tiden...

    Teza: Tack snälla du, skönt att få lite omtanke och förståelse i eländet... ja vi får verkligen hoppas att hon löser det åt oss... kollar mailen för svar hela tiden men än har jag inte hört något och jag vill inte stressa henne heller... nu är det ju helg oxå... men vi får verkligen hoppas! Va glad jag blir för er skull att ni fått ringarna och att ni är så glada och nöjda med dem, jätteroligt!! Låter så coolt med maskeradtema, jag som älskar sånt egentligen... min blivande fyller ju 40 nästa år och ska ha en fest, kanske man får köra maskeradtema då istället, så roligt!!! Ser verkligen fram emot bilderna från ert bröllop ;). Skönt oxå att peruk och skor verkar löst sig. Så häftigt med era kontraster till fötter, då måste det skilja en del i längd oxå eller? ;)

    Lycklig01: Förstod inte heller vad Västerås kom ifrån så jag tänkte gå tillbaka och se vad jag frågade egentligen men sen såg jag ditt andra inlägg att du inte heller visste så... :D. Tack snälla, ja vi får verkligen hoppas att det löser sig.

    Pekklisch, tack så mycket, vad hade ni för ringproblem? Ja, hua va stressad man känner sig men hoppas att du får mkt gjort i helgen i alla fall... tiden flyger verkligen iväg. Hoppas din blivande får en rolig svensexa, spännande... tänkte först att mina systrar och vänner norpar mig för möhippa idag men jag vet inte... just nu ligger jag med laptopen i sängen och orkar inte göra något mer än att slappa... men borde ju duscha och göra mig fin utifall att de kommer... får rycka upp mig om en stund.. :)


  • Fremm
    vinterfrost skrev 2012-12-08 06:14:23 följande:
    Här ligger jag vaken o kan inte sova!! IDAG ÄR DET DAGS!! Hjärnan går på högvarv. Klockan ringer om en timme men bröllopsnerverna börjar sakta krypa fram.. Hittade morgongåvan jag hade tänkt :D Känns bra hihi Fremm ÅH hoppas hon kan fixa ringen åt er! Vilken idiot till smed ni har hittat? HUR kan man slarva bort diamanter? Tur att din blivande har nerverna i scakt. Inte lätt i bröllopsstressen och men alla hormoner. Hur mår du nu förresten? Vilken vecka är du i nu? Hallonfrossa. Så underbara bilder! Så fint brudpar!
    Åh va pirrigt, förstår att det är mkt att tänka på... men va spännande och roligt! Nu är du säker och fixar dig hos frisören, önskar Dig ALL LYCKA IDAG!! Skönt att det löste sig med morgongåvan!

    Ja vi får hoppas att det löser sig med ringen, väntar på att hon ska höra av sig. Ja den andre va ju en riktig jubelidiot... hade han åtminstone haft våra stenar kanske vi hade kunnat böna och be att de skulle kunna lösa det åt oss men nu har han ju inte det och den stenen tog minst en vecka att leverera... Ja det är tur att min blivande är så lugn men samtidigt att han förstår hur viktigt det är så att han kan ta tag i det, annars skulle jag nog varit hysterisk nu... vill verkligen tro att det kommer att lösa sig men det återstår att se...

    Nä hormornerna och graviditeten är väl kanske inte så lägliga nu men det får ju vara som det är, är jättetacksam och överlycklig över det lilla liv som växer i magen på mig men så är man ju påverkad, trött som bara den, orkeslös, illamående, matt, känslosam, så jag har mått bättre men å andra sidan så har jag mått sämre oxå... hoppas att illamåendet och yrheten börjar försvinna så smått i alla fall... jag är i v. 9 nu så jag kommer väl vara i v 12 när vi gifter oss och då kommer vi väl berätta det för alla... hur vet jag inte än riktigt... :)

    TÄnker på alla brudpar som gifter sig idag, ha en fantastisk dag - ser fram emot uppdateringar med bilder och berättelser om era dagar sen! :)
  • Minuz

    GRATTIS till alla som gifter sig idag.
    Hoppas eran dag blir underbar!

    Skål

  • Teza

    Fremm: Hihi jaaa du kontraster är nog de enda vi två har haha, jag är 160 cm, och han är 196, så visst är de stor skillnad, och trots det och att vi dessutom är så otroligt olika som personer, säger alla att vi passar så otroligt bra ihop, att vi är som gjorda för varann, fast det kanske just är på GRUND av våra olikheter, jag har superhett temrament, han är lugnet själv, jag vill ha ordning och reda lite av ett kontrollfreak, han tar allt som de kommer, är en hmm livsnjutare ;)

    Jag fyller oxå 40 nu till våren och min blivande blir 32 så vi har en rejäl åldersskillnad oxå.

    Tycker absolut ni ska köra på maskerad till 40årsfesten, jättekul ju. Jag och en vän som oxå fyller 40 ska ha 80årskalas haha, vi är lika galna bägge 2 så de kommer oxå bli en kul fest tror jag.

    M2b.s byxor var tyvärr rejält stora, dom ska vara de såklart när det är medeltidskläder har jag insett, men de va lite väl, så vi måste skicka tillbax dom så dom kan fixa till dom lite, dom är sydda efter rätt mått, men stämmer ändå inte helt, suck hoppas det hinns med, men dom som sytt kläderna trodde de, bara vi får iväg dom direkt så, puuhhh 

  • hallonfrossa

    Lycka till alla i dag ❤❤❤ FREMM: jag sjöng ju inte den, hade så ont i halsen och var så hes så jag kunde tvärt inte, :(( Vad han tyckte om morgongåvan...... Haha jaaa han älskade den och tyckte att vi skulle fylla på resten av sidorna med ;) Nu väntar jag bara på alla resterande bilder så man kan förstora och fixa, nu börjar letandes efter ny bostad, resmål och planeringen för att utöka familjen, Gud vad jag längtar efter år 2013 vi har redan hela året inbokat med roligheter ❤❤

  • teddy

    Amelian, va roligt! Ja vår dag var helt obeskrivligt fantastisk! Som i en saga! 
    Stort lycka till till er också, klockaregården kan göras så fin o vi lyckades verkligen, haha! 

  • Pekkiisch4

    2!!! dagar kvar !!! Idag händer det mycket, hämta ljudsystem, ljusslingor, svärfar, träffa prästen och öva i kyrkan, fixa naglar, hämta nycklar till lokalen, + en massa smått !! Nu börjar det kännas !!

Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????