• Beccastina

december brudar 2012, var är ni?????

Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

• Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Teza

Ojoj nu är det bara 2 veckor kvar för oss som ska gifta oss på nyårsafton, hjälp e inte fääärdig haha, men hinner nog hehe.

Börjar bli redigt nervös iaf, längtar ju oxå självklart hehe.

Vilka otroligt fina bilder ni tagit på era som deverkar jättemysiga dagar, så glad för er skull grattis till 1000

Här tror jag inte de blir nån hippa, men har ju blivit hippad förr, för typ 18 år sen eller nåt hehe, ingen verkar ha tid med varken svensexa eller hippa, men det gör inget, vi blir nog lyckliga ändå hehe, är vi ju redan nu ;) 

• teddy

...Va bara tvungen att visa var vi gjort av alla bröllopets prydnader och dekorationer nu såhär efter kalaset! Hahahahaha! :D
    Temat på årets julgran var självklart! ;)

Stort lycka till i fortsättningen ni som har ert bröllop kvar och GOD JUL allesammans! :)
  • Pekkiisch4

Tack så jätte mycket alla ! <3 Själv har jag redan åkt på och jobba.. och väntar in julen, dags och handla mat kanske ?

Sitter även och finular på tack-kort och så ska vi framkalla våra digital-foton gästerna hade roligt med :) I morgon är det en hel vecka sen vårt bröllop varit ! Känns lite tomt nu i efterhand ! Får väl börja ett nytt projekt, renovera kök :p
    Tycker också det är tråkigt att det är ganska tyst i tråden, men alla har nog fullt upp just nu. :)

Hoppas alla får en trevlig jul ! :)

• vinterfrost

Pekkiisch4, Åh vad fina bilder. Håller med om att det är lite tyst i tråden. Är väl inte jätteaktiv heller. Känns som luften gick ur mig dagen efter bröllopet. Då var allt över lixom.. Sen är det ju allt det här med julbestyren och vardagslivet med 2 små barn samt att jag letar efter ett nytt jobb :) Håll tummarna för jag kanske har ett på gång!!

Teddy, Vad fin julgranen är!! Bra när man kan återanvända sakerna :)

Fremm, vad kul att din möhippa blev lyckad! Lyckades du dölja graviditeten?

Här försöker man bara smäta allt. Namnbytet hade gått igenom på skatteverket i tisdags förra veckan och igår kom papprena från transportstyrelsen :) Håller på och julstökar som bäst just nu :) kokar knäck, smörkola, bakar bröd och städar :) 

• Ripasso

Här är en till december brud, vi har dock inte gift oss ännu Glad

Vi har mycket hemlighetsmakeri för oss just nu och jag kan knappt hålla mig...
    Det har skickats ut "inbjudningskort" till att skåla in nyåret klockan 14.00 hos oss på nyårsafton. Det folk inte vet, är att vi ska gifta oss kl.15.00 i vår kyrka där vi bor. Så vid 1445 kommer vi säga åt våra skålande gäster att ta på sig lite kläder och så går vi till kyrkan, den promenaden tar ca 3 minuter.

Vad tycker ni om den idén? Jag och min sambo har hela tiden sagt att vi inte skall gifta oss i Sverige utan nånstans för oss själva på en strand i nåt varmt land, bara han och jag. Men nu när alla våra vänner är hemma så tänkte vi passa på. Men det är sååå svårt att hålla tyst, både hemma och på jobbet.

Ringen är beställd, kläderna nästan klara, vi ska handla in bubbel osv.

• vinterfrost
    Ripasso skrev 2012-12-19 11:36:27 följande:

Vi har mycket hemlighetsmakeri för oss just nu och jag kan knappt hålla mig...
    Det har skickats ut "inbjudningskort" till att skåla in nyåret klockan 14.00 hos oss på nyårsafton. Det folk inte vet, är att vi ska gifta oss kl.15.00 i vår kyrka där vi bor. Så vid 1445 kommer vi säga åt våra skålande gäster att ta på sig lite kläder och så går vi till kyrkan, den promenaden tar ca 3 minuter.

Vad tycker ni om den idén? Jag och min sambo har hela tiden sagt att vi inte skall gifta oss i Sverige utan nånstans för oss själva på en strand i nåt varmt land, bara han och jag. Men nu när alla våra vänner är hemma så tänkte vi passa på. Men det är sååå svårt att hålla tyst, både hemma och på jobbet.

Ringen är beställd, kläderna nästan klara, vi ska handla in bubbel osv.

Åh vad spännande! Har ni någe osa så ni vet vilka som kommer? Synd o missa någon viktig som typ mamma
  • Enniie

Att laga mat till 50 pers är inte att rekomendera.... Nu är det bara 3 dagar kvar. Nervöst!

• Ripasso

vinterfrost skrev 2012-12-19 12:32:31 följande:
    Åh vad spännande! Har ni någe osa så ni vet vilka som kommer? Synd o missa någon viktig som typ mamma
    Ja, vi satte ganska tidigt osa pga om folk vill hitta på nåt annat efteråt. Pappa vet om det, men vet inte om han kommer med min styvmamma. Min mamma finns tyvärr inte i livet längre.
    Det roliga också är att samtliga (13 vuxna och 5 barn) som kommer, stannar också kvar efter vigseln och firar nyår med oss, det var inte tanken från början men så har det blivit. Sen kommer vi fixa en "riktig" bröllopsfest för övriga vänner och släkt som inte kommer/är hemma över nyåret  Glad

Nedan en bild på min ring (en Flemming Uziel TCOL), vars namn Signo är ett kärlekstecken i ringens bemärkelse. Den passar PERFEKT ihop med min förlovningsring.

• hallonfrossa
    Fremm skrev 2012-12-14 12:17:41 följande:

Ringen blev ju kanon bra och super fin även utan de små stenarna!!'
    vad skönt för dig att du fick det någerlunda fixat vännen!! Solig 
    Möhippan låter helt underbar!!
    Det är ju så man vill ha det, massor av alkohol ör i alla fall för mig ingen hitt Flört 
    Pekkiisch4 skrev 2012-12-14 22:34:08 följande:
    Här är bara några av bilderna jag lyckats fånga från facebook och liknande :)
    Ni ser ut att ha ahft en helt UNDERBAR dag/kväll/natt!!! och du var jätte vacker!!
    Känns det bra nu då så här i efterhand??
    Ripasso skrev 2012-12-19 11:36:27 följande:

Hej och välkommen!!
    Vilken rolig ide, tror det kommer bli jätte bra och de gästerna som får vara med kommer få sig en glad överaskning, vad härligt det låter!!
    Enniie skrev 2012-12-19 13:08:12 följande:
    Att laga mat till 50 pers är inte att rekomendera.... Nu är det bara 3 dagar kvar. Nervöst!
    OJ!!
    Ja jag kan tänka mig att det är en hel del jobb!!!
    Lycka till!

Vill önska er alla en riktigt god och mysig jul!!!

Hjärta STOR KRAM Hjärta

Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????