december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Häromdagen var jag hos fotografen och kollade in våra bilder.
Nu ska hon göra en fotobok, tackkort och en förstoring innan jag får alla bilderna (111 st......)
Jag hatar verkligen att vara med på bild då jag tycker jag ser ful och fet ut....... Men måste bara visa ett par bilder.... Kan ju inte tro det är jag. :O)
Härligt det är att se allas fina bilder :)
Själv har jag farit omkring som en skållad råtta idag, fixat det sista i både julklappsväg och till bröllopet, tur man har bra vänner som kan förlja med som smakråd, stöd och sällskap hihi
idag var det sminket bla som var på agendan, ska ju sminka mej själv, mest för att slippa stressen, har en gammal bekant på Make up store, gick in å frågade om hon hade tid med mej, ja såklart hon hade, varken hon eller jag trodde de skulle sluta med att hon gjorde en HEL provsminkning på mej hehe, nöjd med den som va så snygg, handlade jag som en tok hihi å hoppas på å fixa samma läckra make som hon sen ;)
Sen har vi bestämt, trots att det är lite hm wt, och kanske lite trist, att vi ska ha angångsgrejjer att äta på och dricka ur. Anledningen är att det inte finns diskmaskin i lokalen och jag vägrar låta nån stå och diska halva kvällen, känns helt fel. Min far som gör maten, till lika restaurangmänniska ut i fingerspetsarna tyckte inte helt om iden å mena att HAN skulle diska, hmm hallå nääää, han fick ge sej, med ett löfte om att iaf besticken fick va riktiga hahaha, så så blev de ;)
Himla fina bilder! Man blir ju nyförälskad i vintern när man ser era vinterbröllopsbilder! :)
Ni är så vackra.
Zooda - Ni är så lekfulla och fina. Härliga bilder!
Minuz - Älskar hur familjen matchar! Stiligt!
OJ!! Nu har vi gift oss och varit iväg på bröllopsresa!!!!
Så här såg min dag ut;
Jag gick upp kl 7 och åt en mysfrukost med min blivande man. Sen bar det iväg i 17minusgrader till frissan. Naturligtvis var min frisör en halvtimma sen för spårvagnen hon skulle ta hade frusit sönder!!! PANIIIK!!!!
Men hon kom och hon gjorde mig så underbart fin i håret!!!! Sedan vart det bara att springa i full fart ner till Åhlens och Clinique där sminkningen skulle ske. På väg dit ringede jag min blivande tärna som ju inte visste nåt och var tvungen att inviga henne i planerna då hon egentligen skulle iväg på annat... hehehe... hennes min när hon kom var obetalbar!!!! =D Sminkningen blev kanon och personalen var helt underbar!!! De ordnade med ett speciellt VIPrum åt oss att klä om i och pysslade och donade! Helt underbart!!!
Sen gick vi till palmhuset i Trädgårdsföreningen där vigseln skulle äga rum.
Där stod vi och väntade... och väntade... min blivande man var sen! Snacka om panik!!! hahahaha!!! Men till slut kom han, hela två minuter för sent!! =O Hihi. (JA, jag var supernervös att han inte skulle komma!!!)
VI gick in i palmhuset och stod och väntade med alla andra par som skulle vigas och till slut var det vår tur!!
Glenn tog min hand i ett stadigt grepp och så gick vi in. Jag har aldrig känt mig så trygg som just i det ögonblicket. Vigseln var kort och vacker och vi hade våra allra närmaste vänner där, det var perfekt!!!
Sen gick vi upp på balkongen där Glenns bestman hade fixat med champagne och vi skålade och blev fotade. Vi kom på att vi alla var rätt så hungriga, så det bar iväg till en restaurant där alla gjorde stora ögon åt sällskapet som klev in!! =)
Sen körde Bestman oss till flygplatsen och vi påbörjade vår bröllopsresa som var full av överaskningar och kärlek, men det kanske jag berättar om någon annan dag!!
Ska försöka lägga upp lite bilder, men äns å länge har jag ite så många...
Puss och kram till er alla och jag hoppas verkligen att alla har haft och får en lika underbar dag som jag hade!!
//Mumin