december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Tjohooo endast 5 dagar kvar tills jag kan titulera mig som fru Saarinen ❤
Åhhhh ärligt, mina svågrar är INTE sånna med framförhållning precis, jag har sagt åt dom flera månader att ska ni hitta på nåt gör INTE de sista helgen, haha å va gör dom smsar mej IDAG och säger att dom ska hämta m2b kl 17 haha jösses, vi har ju faktiskt en bebis hemma så de va väl tur för dom att jag kände de funkar, bara att jag skulle hämta nyckel till lokalen kl 5, så jag svara jaaa visst när jag kommer hem strax EFTER 5, de får ni ta ;)
Mej verkar de inte bli nåt för, fast de gör falktiskt inget, känns rätt skönt haha, då hinner jag det sista i lugn och roo puhh, har ju faktiskt blivit hippad förr ;)
Åhhh nu är de bara dryga 2 dar kvar, liiihhhh är såå nervös, spänd och pirrig :)
Kram på er tjejer :)
I morgon blir jag äntligen fru Saarinen :)
Åh!!! Stort lucka till till er alla som går sist ut!!! Ser så mycket fram emot att få höra och se er historia sedan!!! Stor lycka till kram ❤❤❤ och gott nytt år❤❤❤
Åh imorgon är det dags tjejer!! Lycka till nu. Ser fram emot bilder och berättelser.
Har själv lyckas få ner bröllopsberättelse nu för den som vill läsa så finns den här: minabusungar.blogspot.se/2012/12/brollop-121208.html
Har beställt tackkort med :) så de kommer väl om en vecka så får jag sitta och pyssla lite med det :)¨
Jaaaa liiiiihhhhh, jag är toknervös, pirrig och helt nipprig, sååå spännande hihi
Uppdatering kommer :)
Grattis till alla som är sist ut i morgon !! Spännande ! Själv har jag varit julledig ett bra tag men jag som känner mig fortfarande som en punkterad ballong !! Det är väl dags för tackkort och boka in bröllopsresan så är allt över sen :) börjat sälja av en massa och måste besöka kemtvätten också. :)
Jaaa, då var vi också äntligen gifta, den 29 dec var våran dag.
Vi är supernöjda över hela dagen. <3
Det här är bara "vanliga" bilder, inga fotografbilder...
Smulan Grattis!! Å vad fina ni var!