• 89lillo

    Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!

    Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...

    vilka datum har ni?? 

  • Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
  • Juli2013

    I söndags kväll la vi äntligen inbjudningskortet på lådan, så de bör komma fram idag! Weeee! Känns så himla roligt och spännande :) nästan ingen vet så det blir en surprise. Vigsel 27/7 :)

  • johannaochdennis

    Vi tog lite kort igår, jag och m2b... Vi kommer ingenstans med inbjudningskorten! Haha. Jag är inte alls pysslig av mig. Så blir inget pyssligt kort. Däremot har vi varit inne på att beställa typ från vistaprint, men då vill jag ha ett kort på oss för att de inte ska seger "tråkigt" ut. Hur har ni gjort era inbjudningskort? :) Annars är mycket klart! Bara fastnat vid det just nu och gröna skor till mig!!! Ingen av er som sprungit på några gröna skor? :)

  • Anjeschka

    Vi beställde våra inbjudningskort från vistaprint, väntar spänt på att det ska komma så vi får lägga dom på lådan :)

  • MeaJ
    Anjeschka skrev 2013-01-29 13:10:35 följande:
    Vi beställde våra inbjudningskort från vistaprint, väntar spänt på att det ska komma så vi får lägga dom på lådan :)
    Får man se vilka ni beställt?
    Sommarbrud 2013
  • MTB

    Vi hade först tänkt att gifta oss med stor fest den 21 September, men nu tänkte vi flytta och för att ha råd med att köpa en lght så får vi banta ned bröllopet till närmsta familj. Så nu blir vi 18st den 27 Juli i stadshuset i Sthlm =)

  • Lina

    Hej! Här är en till som ska gifta sig den 27/7 :) har skickat ut save the date kort tidigare i veckan så nu har det blivit verkligt då alla vet att vi ska gifta oss:)

  • MeaJ

    Vi har beställt enklare injudningar från nätet, så jag väntar med spänning att dom ska komma.
    tänkte skicka ut dem om några veckor Glad 


    Sommarbrud 2013
  • pamjofre

    Igår var jag och mina tre tärnor och provade deras tärnklänningar!! De blev jätte fina!! Nu tar de ca 2 veckor hos sömmerskan för uppläggning å sen e de klara :)  Kan verkligen rekomendera proms and wedding i Malmö! De e verkligen super duktiga! Å verkligen tillmötesgår varje liten punkt! 

     Även min klännings provades (dock i en annan affär). Å den sitter fortfarande som en smäck (tur!! va rädd ett tag att ja gått upp i vikt!). Den ska hämtas i mars för slutprovningen :)

    Såå kul att kunna pricka va ytterligare en sak på listan! 

  • Mustikka
    Anjeschka skrev 2013-01-24 21:15:56 följande:
    Tänker detsamma att jag ska verkligen få bli fru i sommar! Det bara pirrar i magen när jag tänker på det :) Hur långt ligger ni i era bröllopsplaneringar? Det mesta börjar hamna på plats nu och det känns så skönt :)
    Oj jäklar att bli fru! Det pirrade till riktigt ordentligt där, DET ÄR SÅ OVERKLIGT :D
Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!