• MSW

    Livets toppar och dalar

    I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

    Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

    Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

    Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

    Då kör vi!!

    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

  • Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • MSW

    NENNE!! LYCKATILL!!!


     


    HInenr egentligen inte in här nu, men såg någon kommentar om spänning på fejjan, och var tvungen att skynda in!


     


    Åh hjälp, vad fnissig och nervös och glad jag blev nu!


    Heja heja! P och pricken och Nenne och alltihop!

  • start september

    Har läst lite i första tråden, vilka minnen! Jag smygläste lite till och från första månaden minns jag. gifter oss sen i mitten på september, bröllopsresade lite och sen gjorde jag entre på s 212 Jag skrev att jag just haft ÄL (första försöket) och visste det säkert efter som jag köpt ÄL-test som jag lärt mig att det fanns genom att smygläsa här.

  • snaily

    Ynglet sparkar som 17 här i ren upphetsning över att Pricken är i antågande!

  • Lapinette

    Jösses, vad spännande!


    Har inga tips och råd att ge utan tror att det kommer att gå jäääättebra. Ni är ju ett sånt bra team du och P.

  • FruCicci

    Nenne, hur ont gör dom nu??? Hanterbara eller börjar det verkligen kännas överjävligt? Då kanske du ska ta dig in!!?? Annars är det ju bara att åka hem igen

    ÅÅÅ vad jag vill föda barn igen!
    Du har ngt super nhäftigt framför dig!

  • Lapinette

    AM - jag undrar, fick Mr Yasuragi göra om hela sin lägenhet till badrum och pool? Eller hur blev det i slutänden.


    Attans vad chevrepajen blev god och maken trollade fram en Sauvignon Blanc från vinkylen också .


    Pb - jag kommer när som helst göra dig sällskap (tantsällskap) om bara skrället kan komma! Vill ta mig fasen inte få henne lagom till helgen, vara däckad, äta värktabletter och avverka två fester ... nej tack!

  • Tinga

    Oh, men Nenne; jösses så spännande att följa dig live så här! Stort lycka till! Fast jag är säker på att du kommer att klara det galant. Tänk att det nu ska komma ut en liten (stor? ) bebis ur den där kanonkulan till mage.

  • Tinga

    September - kram till dig också, och en portion tålamod så att du härdar ut till VULet på torsdag. Hoppas så att det fortfarande är som det ska därinne.

  • Tinga

    Snorkis - jag beundrar dig verkligen som orkar höra av dig till oss, samtidigt som jag är tacksam för att du vill berätta din historia, som berör något alldeles otroligt. Många kramar!

Svar på tråden Livets toppar och dalar