• Orsakullan

    Augustibrudar 2010 forts...

    Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

    Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75



    8 augusti
    Liilly

    13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

    14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka


    Jenny Malmö

    21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

    28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

    21 augusti
    evejo427

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

    21 augusti
    Irish

    28 augusti
    Brallis 2010

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

    7 augusti
    evejo 427

    21 augusti
    Brud73

    28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • empa83

    En av mina tjejkompisar hörde just av sig via facebook å sa att hon inte kommer på bröllopet ändå, hon tackade jag innan osa gick ut. Hon lämnade ingen annledning, jag kan inte hjälpa annat än att jag blir lite besviken...


    HAr träffat cateringen igår iaf å det känndes jättebra! prästen skulle vi träffat idag å han skulle ringa efter 13:00 och bestämma tid men vi har inte hört någon än...

  • Skimmra

     


    empa83 skrev 2010-07-08 21:13:43 följande:
    En av mina tjejkompisar hörde just av sig via facebook å sa att hon inte kommer på bröllopet ändå, hon tackade jag innan osa gick ut. Hon lämnade ingen annledning, jag kan inte hjälpa annat än att jag blir lite besviken... HAr träffat cateringen igår iaf å det känndes jättebra! prästen skulle vi träffat idag å han skulle ringa efter 13:00 och bestämma tid men vi har inte hört någon än...

    Sicket sätt! Tackar men först ja och sedan nej efter att osa har gått ut då får man banne mig komma med en förklaring tycker jag. Men, det är hennes förlust, lite fult att göra det via fejjan också, kan man inte kosta på sig ett telefonsamtal åtminstone?

    Ett första utkast av bordsplaceringen gjordes klart igår, jag är någorlunda nöjd, tyvärr blir det något av en "kusinklunga" vid ett av borden och jag hoppas att de inte kommer att känna sig undanskuffade.

    Vi kommer att ha vår fest på en restaurang så själva dukningen gör självklart de men däremot får man smycka lokalen och borden själva. Hur många blomsterarrangemang "måste" man ha för att det inte skall se alltför tomt ut på ett långbord med 12 sittande på vardera sida? Jag tänkte fem (de är inte stora alls) och sen ha sex st blockljus med lite murgråna och blommor vid foten som står imellan vaserna?

  • glaca

     


    Brallis2010 skrev 2010-07-08 20:54:21 följande:
      Vart är det festen ska vara i vilken stad?
    I Stockholm, södra delarna.
  • glaca

     


    empa83 skrev 2010-07-08 21:13:43 följande:
    En av mina tjejkompisar hörde just av sig via facebook å sa att hon inte kommer på bröllopet ändå, hon tackade jag innan osa gick ut. Hon lämnade ingen annledning, jag kan inte hjälpa annat än att jag blir lite besviken... HAr träffat cateringen igår iaf å det känndes jättebra! prästen skulle vi träffat idag å han skulle ringa efter 13:00 och bestämma tid men vi har inte hört någon än...

    Tänk så här istället: Vi vill bara ha gäster som verkligen vill vara med på vårt bröllop, som verkligen tycker att det betyder nå´t.

    Så tänker jag! Det känns rätt bra när folk strular.

  • empa83
    glaca skrev 2010-07-09 11:43:21 följande:
      Tänk så här istället: Vi vill bara ha gäster som verkligen vill vara med på vårt bröllop, som verkligen tycker att det betyder nå´t. Så tänker jag! Det känns rätt bra när folk strular.
    ja, det är ju en bättre tanke, men önska ändå hon hade sagt varför... hon jobbar inte helger så jag vet inte... Men givetvis vill vi ju bara ha dit folk som verkligen vill fira denna dagen med oss! åh jag längtar så!!!
  • Orsakullan

    Sitter och pifflar med Spotifylista till "efter-middagen-ev-dans". Svårt det där... Har fått ihop ca 30 låtar men vet ännu inte vad bm tycker om det hela! Vad ska ni ha för slags musik?

  • empa83

    Nu har jag bokat naglar till tisdag, då hinnerjag precis göra de en gång till innan bröllopet! hade tänkt skippa det för mina egna naglar har varit så bra, men nu går de av en efter en så det är lika bra att förstärka de;)

  • Bride in leather

    Helt sjukt och ologiskt.


    En sk kompis är sur på mig för att jag inte är sur på en annan kompis.


    Så kompis surskalle vägrade följa med på möhippan som några planerat och sumpade därmed allt...

  • empa83
    Bride in leather skrev 2010-07-10 15:56:23 följande:
    Helt sjukt och ologiskt. En sk kompis är sur på mig för att jag inte är sur på en annan kompis. Så kompis surskalle vägrade följa med på möhippan som några planerat och sumpade därmed allt...
    skojjar du?? vad är det med folk? var hon med på din möhippa för det?? sånn ska man inte ha i sina liv... Jag upplever att det här med bröllop verkligen tar fram dåliga sidor hos kompisar, vet inte varför...
Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...