• Orsakullan

Augustibrudar 2010 forts...

Förra tråden stängdes ner så jag tar mig friheten att göra en ny!

Vi gifter oss:
    7 augusti
    Trollmor 86
    Kickelina
    Lelay
    IdaEric
    Superstarfia
    Astro
    Sörön 10
    Katarina Michael  
    Orsakullan
    Kalmarbrud75

8 augusti
    Liilly

13 augusti
    Romaste
    Jenny Åström

14 augusti
    Moi Mokulat
    E o D Tholin
    germanbride
    Mrs Kay
    Empa83
    Annika Hbg
    Skimmra
    lyckan ler
    Huslycka

Jenny Malmö

21 augusti
    Varmiz
    VanessaB
    HeRo
    cire
    Glaca
    Ingvarsson
    Pernillamo

28 augusti
    cplusj
    Pemzan
    Tjena
    VB blivande VD
    fryser

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 15:22
    7 augusti
    Brud73

21 augusti
    evejo427

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-27 20:59
    7 augusti
    Fru Ekholm

21 augusti
    Irish

28 augusti
    Brallis 2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-28 14:00
    3 augusti
    MsNL

7 augusti
    evejo 427

21 augusti
    Brud73

28 augusti
    0Maria0
    MissGiggle

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-10 18:04
    21 augusti
    Bride in leather
  • Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...
  • lyckan ler

Miss Giggle: om du inboxar mig din mailadress, så kan jag maila ett dokument med frisyrer som jag hittade, på lösa avslappnade uppsättningar.

• 0Maria0
    empa83 skrev 2010-06-28 12:52:44 följande:
    Gud vilken bra smak du har! väldigt fin klänning, ring och smycken!
    Tack!! Känns bra också, alla de detaljerna är på plats nu.

Nu är det blommorna jag ägnar tid åt... Min svärmor och hennes syster ska binda buketten och de var här igår och testade. Jag hade fått en idé i en blomsteraffär, där floristen bara tog några blommor, höll ihop dem och så blev det HUR snyggt som helst. När vi försökte oss på samma sak här - samma blommor - blev det inte fullt lika bra... Och de är ändå duktiga, kan det där med att lägga blommorna rätt och sånt... Menmen...vi ska testa en gång till i nästa vecka och då ha lite annat - flera små rosor istället för få stora, hoppas att det blir bättre!
    Buketten kommer i alla fall bestå av vita rosor, två vita gerbera med svart öga och murgröna runt om. Något grönt strå över alltihop och med några vita pärlor trädda på... Blir nog bra!
    Dekorationerna blir vita gerbera och murgröna, enkelt men snyggt!

• Miss Giggle

Lyckan ler: tack vad snällt! Skickar min mail nu på direkten!

• Miss Giggle

att vabba har sina fördelar. Medans lillan sovit har jag hunnit göra klart mina favour askar, lägg i silkespapper och godif och sätta band på alla! Insåg dock att jag, min idiot, inte hade tillräckligt med askar hemma. Glömt räkna minisarna som kommer, tänkte göra lite större askar med majskrokar i till dem så det är  kankse därför jag missat det helt. Jaja, få jag väl ut och handla idag med. Synd om mig?! haha NOT

• empa83

jag kan inte vabba då jag itne har några barn, men jag brukar skoja om att jag VAJBAR när min man är sjuk. Vård Av JätteBebis...

• empa83

alltså jag är inte hemma för att han är sjuk utan det kan slumpa sig så att han är sjuk när jag är ledig en dag...

• Sörön10

Jag brukar VAKA! Eller jag brukar uttala det VAKKA! =) Vård av karl! :P 

Jag är utan jobb på sommaren så då kan jag pyssla om honom! haha! 

Blir snart knäpp! Får inte tag på någon solist! Alla mina kontakter är upptagna! Vägrar ju göra det själv och har inte 60000 att lägga på det för att hyra in nån "stor"! =(

• fryser

VB blivande VD skrev 2010-07-02 02:17:44 följande:
      ja vi spelar en tryckare som vi har dansat till såå många gånger som sen kommer att bli lite mer poppig, har sett massor av roliga klipp på youtube och min älskling tyckte att det såg så roligt ut att han inte ens tänkte säga nej har ni några planer för dansen?

haha.. just nu har vi bara fullt upp med att smälta gårdagen Mb hoppas att nån hoppar in väldigt fort o avbryter oss o tar över så att dangolvet fylls innan vi hinner att göra felsteg men vi ska nog allt få till nån rolig detalj nånstans

• Miss Giggle

Empa och Sörön: hahah japp, ibland kan de dära männen kräva mer omsorg än ett barn, det är ett som är säkert!

Sörön: Kyrkan har inga kontakter? När vi döpte Hannah så anlitade vi genom kyrkan och det blev jättebra. Surt hur som om ni inte hittar ngn. Ingen som är gäst som sjunger fint?

• Sörön10

Vi har gäster som ska sjunga på festen, och vi vill inte "belasta" dem med ännu mer... :S Det tar emot, kanske får fundera över det. 

Ska gifta oss i ett litet samhälle som jag kommer ifrån och jag vet vilka som brukar anlitas på såna dylika tillställningar där. Klassiska sopraner med bristande förmågor och jag är inte så sugen på en sån.. Skulle inte veta om jag skulle skratta eller gråta... :S 

Säger detta nu, slå mig om jag bestämmer mig för att sjunga själv! Ok?? 

Svar på tråden Augustibrudar 2010 forts...