• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • lanovia 08

     


    Ninnnis skrev 2010-06-14 14:15:13 följande:
    På tal om äckligt hundbajs. Det går en liten grus/gräsväg förbi vårt hus där folk ofta passerar med sina hundar. Igår hittade vi TVÅ stora högar med hundbajs precis vid vår uppfart, exakt där jag kör upp med bilen. Jag fattar inte hur man kan låta sin hund lägga en stor hög helt öppet och bara låta det ligga?! Och två olika, dessutom

    Man slutar aldrig förundras

  • lanovia 08

     


    Ninnnis skrev 2010-06-14 14:16:12 följande:
    Onsdag har jag möte klockan 15, det håller på i 1-2 timmar skulle jag tro...

    Innebär det att du skulle kunna ta dig till H-borg?

  • Fru Bygg

    Hej Lanovia! Jag kan på eftermiddagen efter fyra kanske. Tyvärr så har min man planer och kommer att ha kompisar i vårt hus, men Ella och jag tar gärna en fika på stan med er.

  • Ninnnis

     


    lanovia 08 skrev 2010-06-14 14:32:15 följande:
      Innebär det att du skulle kunna ta dig till H-borg?

    Ja, det tror jag nog att jag kan! Såg precis att mötet är på torsdag, så på onsdag slutar jag klockan 15

  • Fru sy

    Hej tjejer. Här är det ett högt tempo både hemma och på jobbet så har haft svårt att hinna med att titta in här. Just nu går jag och väntar på att indianerna skall komma, de borde komma idag men har inga känningar alls än, men det kommer säkert om en stund. Gör förresten inget om det dröjer någon dag för då blir det lättare att pricka in dag 13 för vul sen, de har ju inte öppet på helgen liksom... så snart lir det att knapra pergotime, ska li spännande att se hur kroppen reagerar på dem.

    Sen är jag irriterad på släkten, tydligen är det allas rätt att spekulera och fråga om vi väntar barn. Tydligen svarade vi mystiskt på någon fråga de ställde, och plötsligt blir min mamma utfrågad om vi ska ha barn, för tydligen vågar man inte fråga oss direkt. Sen vet jag att mamma berättar det för att "kolla av oss" och se hur jag svarar.. så hon är likadan hon rätt jobbigt faktiskt tycker jag. Men nu har jag gnällt av mig lite och då brukar det ju kännas bättre.

  • Fru sy

    Fru Bygg: Grattis till sommarstugeköp. Kan inte du inboxa mig var i blekinge ni köpt den? Tänkt om det är nära mina föräldrars sommarstuga. Då kanske vi oxå kan ses någon gång?!?

  • Villemoa

    Blommis: fy för att behöva gå och vänta en hel vecka innan du får testa! Håller alla tummar och tår jag kan. *skickar kramar också*

  • Villemoa

    Idag var vi på RUL och allt såg jättefint ut! Bebisen är en vecka yngre än vi trott så nu är BF den 18 november; samma dag som Moas namnsdag och en av mina bästa kompisars födelsedag Får se om bebisen håller tidtabellen eller om den, precis som Moa, bestämmer sig för att komma tidigare.

    Är så himla glad för att allt såg bra ut, en stor lättnad!

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...