• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • passionsblomman

Ninnnis skrev 2010-06-14 14:15:13 följande:
    På tal om äckligt hundbajs. Det går en liten grus/gräsväg förbi vårt hus där folk ofta passerar med sina hundar. Igår hittade vi TVÅ stora högar med hundbajs precis vid vår uppfart, exakt där jag kör upp med bilen. Jag fattar inte hur man kan låta sin hund lägga en stor hög helt öppet och bara låta det ligga?! Och två olika, dessutom

FYYYYYYYYYYYYYYYYY Fan vad sådant är ÄCKLIGT!!!!!!!!
     *utbrott*

• Fru sy

Villemoa: härligt att allt såg bra ut! *Är glad för er skull*

• lanovia 08

Lutar nog mot att vi åker på onsdag. Men just nu är det vel på högsta nivå.
    Det dumma är att vi måste ta med hunden, alla hundvakter jobbar ju. Men det borde väl finnas något parkeringshus (=skugga) i närheten av båten?

Innebär det allstå isåfall att jag får träffa Ninnis och fru bygg på onsdag? Någon mera som kan då? Hvidis? Ingis? Ankan?

• Fru E

Lanovia-jag kan nog med på onsdag em hade tänkt jobba hemifrån onsdag-torsdag så ska nog kunna smita iväg

• Ankan80

Villemoa skrev 2010-06-14 15:14:31 följande:
    Idag var vi på RUL och allt såg jättefint ut! Bebisen är en vecka yngre än vi trott så nu är BF den 18 november; samma dag som Moas namnsdag och en av mina bästa kompisars födelsedag Får se om bebisen håller tidtabellen eller om den, precis som Moa, bestämmer sig för att komma tidigare.Är så himla glad för att allt såg bra ut, en stor lättnad!

Vad roligt!!!! *KRAM*

• Ankan80

Lanovia:
    Vi skall på säsongens första bilträff och kan i vanlig ordning inte

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...