• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

Fru E skrev 2010-06-14 10:41:11 följande:
     Ninnis-vad snäll du är som hämtar maken, han får gottgöra det ikväll
    Ja, det får han nog göra Nu är han ju HEMMA!

Deal! Jag förstår att det är jobbigt att ignorera det som gnager. Men om vi håller varandra i handen hela vägen så kanske det blir lättare? Kram på dig!
  • Ninnnis

Fru Bygg skrev 2010-06-14 10:48:44 följande:
    Ninnis, vi får tillträde redan 1 juli, så förberedelserna är i full gång. Blir nog en del tid i Blekinge i sommar! Härligt!
    Vad kul!
  • Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-06-14 10:44:16 följande:
    Men. Helt plötligt känns ju inte våran mysresa till Helsingör det minsta lockande. Vill ju träffa er också. Hvidis vi verkar dömda till att aldrig ses.

Kan ni inte skjuta på det till en annan helg? *viftar med ögonfransarna*

• Fru E

Ninnis-ja hålla handen får vi nog göra

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-06-14 10:54:20 följande:
    Ninnis-ja hålla handen får vi nog göra

Då gör vi det!

• Daa

Tack för alla grattisar! Och för all uppmuntran.

Lanovia: så typiskt att nästan alla är ute och ränner när du och familjen åker söderut.
    Med lilla Baa startade blödningen lite blygsamt kvällen 9+2 (det räknade jag ut idag, sicket smartskaft man kan vara då...).

Fru Bygg: grattis till sommarstugan!

Ninnis: nog hade det väl varit smartare om gullhunden/bajskorven hade gjort det i omvänd ordning? ("Skäggmannen" får mig fortfarande att småskratta )

Blommis: hur är det? *kramar om*

Jag råkade just boka tid för VUL. Ringde den privata kliniken för att kolla om det ens var möjligt och hon började prata om att det inte var så mycket pengarna det var frågan om utan att man gör VUL bara om det finns en anledning till det, som blödning och smärta. Jag var ärlig och berättade om MA:t och MF:et. "Det är också en anledning. Kan du komma på torsdag?" Jag blev lite ställd, men nu har jag en tid. Och vet inte ens om jag verkligen vill göra det. Av vilken anledning jag skulle låta bli vet jag inte, men kanske skulle det kännas som en seger över demonerna att klara sig ända till RUL. Ska diskutera med maken. Han vill nog alldeles säkert att vi ska kolla. Men det känns lite väl spännande.

• Daa

Fru E: trist att missa Lanovia, men skoj att åka till Spanien! Blir ni borta länge? Ska ni göra något särskilt? *nyfiken*

*kramar om*

• Fru Bygg

Daa, vad spännande med VUL. Det kan väl kännas skönt att se att allt är ok.

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...