• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

Finaste Daa, den här gången kommer det inget blod, det har vi ju bestämt! Och grattis på bröllopsdagen, till både dig och Skäggmannen

Sonja, usch och fy för migrän! Hoppas du mår bättre nu?

Lanovia, jag kan inte nästa helg Vi ska åka till Småland och umgås med bästisen och hennes sambo. Typiskt, jag vill ju träffa er!

Angående hundar så kanske inte Jack Russell terrier (som vår lille korv) anses vara någon typisk familjehund, men vår hund är oerhört tillgiven och social och älskar alla människor, stora som små. Som tidigare nämnt är det svårt att generalisera mellan raserna eftersom det är så stora variationer mellan individerna. Och till syvende och sist är det ju faktiskt ägarens beteende som avgör.

Ovan nämnda korv gjorde en klassiker under lördagens långpromenad. Föst badade han, sedan rullade han sig i en färsk komocka...

• Ninnnis

Är för övrigt sjukt trött idag, vilket till stor del beror på att jag erbjöd mig att hämta maken med kompis efter gårdagens Kisskonsert... Knappa 5 timmars sömn är på tok för lite för en sömntuta som mig

• Ankan80

Grattis till Daa och Herr Daa!

Och en kram mot onda drömmar.
    Drömde en massa sånt hela tiden, men det är ju inte så konstigt när man gått igenom mf

• lanovia 08

Grattis på bröllopsdagen Daa och Herr Daa.

Fy för hemska mardrömmar. Klart att det spär på oron att drömma sådant, men nej inget blod denna gång!!!  9+1, min första tanke var att nu är det snart 12v. Men jag inser ju att du tänker på det värre alternativet, när var det Baa gav första tecknet?

• lanovia 08

Fru Bygg, glömde igår. Grattis till köp av sommarstuga!!! Ligger den där du växte upp eller?

• Fru Bygg

Ja, det gör den. Den ligger mittemot mina föräldrars sommarstuga vid kusten i Blekinge. Den är i rätt så dåligt skick, men vi är ju Herr och Fru Bygg, så det kommer ordna sig!

Allt bra med dig och lilla E? Hon är inte så liten nu längre va?

• lanovia 08

Ninnis Vill ju träffa dig också.

Förstår att du är trött efter en taxinatt. Men vad snällt av dig att hämta hem dem. Hade det varit en bra konsert?

Skrattar lite åt erat busfrö till hund. Inte helt ovanligt att vi kopplar våran hund efter bad, lite beroende på omgivning, men de har annars en tendens till att bli väldigt skitiga.

• Fru Bygg

Daa, allt kommer att gå bra. Usch för otäcka drömmar! Grattis på bröllopsdagen till dig och maken!

• Hvidbrud
    Ninnnis skrev 2010-06-14 08:04:19 följande:
    Ovan nämnda korv gjorde en klassiker under lördagens långpromenad. Föst badade han, sedan rullade han sig i en färsk komocka...
    he he, då blev han en bajskorv!
Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...