• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

Förresten, är det fika som gäller, eller är det promenad eller något annat? Hur gör du med vovven, Lanovia? Jag tänkte lämna plutten hemma hos maken eftersom han blir lite rastlös av att fika , men om vi ska promenera eller så kanske jag ska ta med honom ändå? *dagens i-landsproblem*

• Hvidbrud

Vill: 1.Sova 2.masseras 3.ligga och flyta runt på en luftmadras någonstans 4. och inte vara sjuk så klart 5.träffa er tjejer idag ska: snyta mig ta bafucin se till att e inte river huset eller sig själv och det bästa av allt: gosa med min lilla bebis och sova när kon gör det... Så, nu har jag gnällt av mig lite! Kram för att ni finns!

• Ninnnis

Krya på dig, fina Hvidis!

Jag hoppas att du får uppleva åtminstone punkt 1, 2 och 4 idag

• Ninnnis

Hvidbrud skrev 2010-06-16 07:44:48 följande:
    Där tog du allt ett extra inlägg!

Jag vet! Jag skrev bara i sidfoten, men det kan man tydligen inte göra...

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...