• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru Bygg

    Lanovia; tyvärr så kan inte jag heller nästa helg. Åh, så typiskt, vill ju träffa dig och Ellen.

  • Ninnnis

    Nu ska jag köra till stan och möta min bästaste kollega för mat och bio Sent ikväll kommer killarna hem. Jag är lite sur på maken, men det ska bli skönt att få hem dem i alla fall. De ska vara hemma ända till den 17/5. {#lang_emotions_heart}

  • Hvidbrud

    Härligt att ha killarna så länge! Då är det tid till att vara lite sur också! Det är bra. Mat och bio låter mysigt! E körde kisstricket på golvet idag... Heldre det än baaaajs. Nu är påtatis, pälsternacka och köckling till liten klart att bli mosat och serverat! Poss poss po er!

  • lanovia 08

     


    Ninnnis skrev 2010-05-05 14:52:49 följande:
    Nää, är det ingen som kan nästa helg

    Verkar inte så.
    Hmmm risken är att vi åker ändå men då missar ju jag er alla.
    Fast inte Ninnis iof ifall du kan.
    Fru E vi funderade på att åka just fredag...
    Ninnis hur ser det ut med helgdagar i danmark nästa helg? Vi vill helst itne ta båten över och mötas av ett stängt Helsingör.

  • lanovia 08

    Ninnis gött att få ha killarna hemma så länge. Är du sur på nytt eller har ni inte rett ut bråket ni hade på telefon?

  • lanovia 08

     


    Hvidbrud skrev 2010-05-05 12:10:08 följande:
    Lanovia; åh, ska jag aldrig få träffa dig...? Jag är i lkp hela nästa vecka, så jag kan inte fika med er

    Det här är 4e försöket. Verkar vara dömt att misslyckas.
    Jag funderar allvarligt på att vägra åka nästa helg.

  • lanovia 08

    Ingis lilla Busa är redan 8 mån herregud. Vad innebär det snart ni månader på Hvidis E??
    Era barn äter enbart mat nu va??
    Vi skall börja med smakportioner om 1 månad. Känner att det nog är dags för det steget snart. Amma är supermysigt men allting har ju sin tid.

  • andbeyond

    Stora stora Kramar till Daa! Åh vad jag håller tummar och tår att ni får er bebbe!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan