• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru sy

    Hej tjejer.

    Nu sitter jag på jobbet och väntar på att föräldrar skall dyka upp. Utv.samtalet skulle börja kl 17, men de ringde precis och meddelade att de var 20 min sena. Det blir ju intressant att se hur kvällen blir eftersom nästa samtal börjar efter 30 min. Blä för föräldrar som inte kan respektera tiderna. Var lika i måndags då vi fick sitta och vänta på en förälder i 1 timme, de ringde inte ens och meddelade {#lang_emotions_frown}

    Sen har indianerna hittat hit idag, och så är jag dötrött för att mannen snarkat så hela natten att inte jag kunde sova....

    Nu har jag gnällt av mig lite, kanske känns lite bättre då. Dags att klista på sig fejkleendet, för man måste ju se glad och pigg ut när man skall träffa föräldrar.

  • Fru sy

     


    Daa skrev 2010-04-21 11:36:20 följande:
    Förresten, Sonjag och Ninnis: Jag tycker att det börjar kännas tjatigt att gnälla om trötthet och illamående, men det verkar ha blivit en del av mitt liv nu. Illamåendet är inte alls lika påtagligt som i höstas, tack och lov, men det ligger ändå i bakgrunden och stör. Tröttheten är som den är. Tänkte försöka mota den med motion. Hittills funkar det sådär, men man kanske behöver komma igång ordentligt.Annars har jag äntligen tagit tag i syendet och skaffat material och mönster. Ägnar en del av mina kvällar åt att sitta med mitt "Super Easy"-mönster och inte fatta någonting. Fast till slut fattar jag nästan i alla fall.

    Nu blir jag ju såklart nyfiken Daa. Vad är det du skall sy. Berätta!! Sen kan ju meddela att "SUper easy" mönsterna inte alls är särskilt enkla, även fast man tycker att de borde vara det...

  • passionsblomman

    Fru sy, Du får ge dem en kvart så det inte dras ut till mer än fem minuters försening för nästa. Och så får d helt enkelt boka en ny tid en helt anann dga om de vill prata ordentligare. Det är inte konstigare än så. De kan ju inte få fucka upp hela kvällen för alla andra också. 

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan