• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Hvidbrud

    Förresten blommis, kom precis ihåg att de där låååånga toalettbesöken och körande mage var ett av mina plussymtom... *låter bli att stoppa huvudet i sanden, utan ställer mig brevid blommis och tar tag i armen och sjunger maaaaarmeeelaaaad!!!!!*

  • Fjällbruttan

    Ma huffa leba, ma huffa leba för det lilla embryot som tuggar sig fast

    (mellandottern sjöng den så som liten)

    Jag vill också ha smörrebröd!!! Men jag har moffat i mig en supergod kycklingsallad som äldsta dottern gjort (jag fick dock steka kycklingfileérna ) och så har vi påskpyntat och gjort fint!
    Just nu häckar alla tre barn på övervåningen och gör påskkort och maken sover på soffan bredvid mig, så just nu njuter jag av lugnet och ska kolla csi en stund...

    Lilla vild får vara upp länge så mamma får sova imorgon

    Kram till er alla!!

  • lanovia 08

    Grattis lilla E på namnsdagen!

    Och grattis till Blommans embryo. Hoppas alla grattis och skönsång gör så att det sätter sig fast.

  • lanovia 08

    Vår lilla ängel verkar ha klarat thaimaten relativt bra. Inget skrik utan bara lite gasig mage men det har hon ju annars också.
    Tänk om det är så att hennes tarmar börjar stabilisera sig... vågar man ens hoppas?

  • lanovia 08

    Idag har vi ju som skrev innan värderat huset, huset har ökat 500 000 i värde sedan vi köpte det.*jublar* Någon nytta skall väl det göra när vi skall till banken och fixa med lånen och ev låna upp lite för att kunna fixa köket.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan