• Martinaa

    JUNI 2010 nr 4

    Då var det dags för en ny tråd för alla oss som ska stå brud i juni 2010. Vi är på rätt sida nyåret och nedräkningen har börjat på allvar! Häng med, gamla som nya juni-brudar och diskutera, tipsa, peppa och älta tillsammans!

    Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/juni.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

    Okej, då kör vi!

  • Svar på tråden JUNI 2010 nr 4
  • scarborough81

    Får ha en kom-i-håg-lapp i fickan.. ja just då heter jag nu.. värst blir det när man ska skriva under något tror jag..


    miaik skrev 2010-03-01 20:55:35 följande:
    Martinaa:Ja, eller när man ska hälsa på någon.. Hej jag heter Mia eeeeh, vad var det nu? :)
  • yatzy86

    Vi har kommit så långt vi har skrivit ut hindersprövning och namnändring och skrivit på dem iaf :) Jag är så velig med efternamn då vi båda har ovanliga, men just nu är jag inne på att ta min sambos efternamn men det är mkt stolthet som har varit i vägen och släktband haha men det är väl en prövning det här med att gifta sig :D

  • Bettertogether

    Ja, hindersprövningen kan man ju börja sända in nu också :) Det skulle vi kunna fixa nu när vi har sportlov båda två :)
    Imorgon ska m2b dessutom till optikern för att få kontaktlinser att ha på bröllopet! Det är han själv som vill ha :)

  • Kribban

    Hinderprövningen och namnbytesformuläret är utskrivet, nu ska de bara komma iväg oxå :)

  • GrodanoJag2010

    Nu är papprena skickade.. ska bli skönt med ett efternamn och inte dubbel..

  • Bettertogether

    Äh, det var ju det jag skulle göra igår!! :/ Nå, jag får skriva ut dem imorgon istället.

  • N0RA

    Vi ska gifta oss 19/6 i vackra Bohuslän. Det blir en stor tältfest, härligt!

    Hindersprövning och namnbytespapper ifyllda som för många andra, skickar man in namnbytespapper redan nu???

  • Martinaa
    N0RA skrev 2010-03-04 20:09:25 följande:
    Vi ska gifta oss 19/6 i vackra Bohuslän. Det blir en stor tältfest, härligt! Hindersprövning och namnbytespapper ifyllda som för många andra, skickar man in namnbytespapper redan nu???
    Ja, enklast är att skicka den tillsammans med hindersprövningen!
  • Converse

    nu har vi skickat in namnbyte och hindersprövning ch inbjudan har kommit ut till alla =)
    martinaa: kan jag inte få kolla hur ditt festprogram ser ut, du hade ju lite nytt och inte de gamla ordningsreglerna eller hur?

  • Converse

    Sen har jag inte börjat titta på brudklänning heller... Någon som har tips var i Stockholm man kan kolla?

Svar på tråden JUNI 2010 nr 4