• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Soldemor

    Jag går gärna med i körsekten! Har sjungit i kör i flera år, men får liksom inte in det i livet just nu!

    Välkommen in, Tinker! Undrar också så var MV85 tagit vägen. Hon har inte skrivit på sin hemsidan sedan nyårsafton!

    Här härjas det vilt i huvudstaden! Har upptäckt Jakobsbergs centrum, trevligt där! Hittade en helt underbar tröja med en kattdöskalle! Är annars lite anti när det gäller modet med döskallar, förstår det inte, men den här var bara för bra! Blir perfekt på jympan! Har shoppat lite här och där, men det blev ingen rättvisemärkt prästskjorta, vi hittade ingen parkeringsplats inom vettigt avstånd.
    Förresten, tror jag att jag är förälskad...

  • Aleta

    Isabelle och Paul Duchesnay!
    De förändrade isdansen, publiken älskade dem och skrek och gav dem stående ovationer. Isabelle var gift med Christopher Dean ett tag och gjorde mycket av koreografierna. Domarna var mycket skeptiska och ville inte ge dem bra poäng. Det tog flera år innan de blev accepterade.
    Jag mindes dessutom fel, de var födda i Kanada men tävlade för Frankrike. (Hmmm, Kanadas domare brukade ge dem extra låga poäng...)

    Det bästa jag har sett, jag glömmer aldrig detta. Jag grät. Tyvärr så är det så himla dålig bild.




    Jag har för mig att de ändrade koreografin lite och gjorde den på nästa års tävlingar (återigen, stor skandal, samma kläder två år i rad! ) och då fick de bättre poäng. Domarna var tvugna att ge med sig.

  • Heloise

    GRATTIS Villemoa!!! Klart de anställde dig, du som är så himla bra!!

    Cantaton: vad kul! Tycker att din mosters program verkar jättebra!
    Härligt par Aleta
    Tack för alla kramar!

    Nu ska jag gå och lägga mig, måste vara på jobbet kl 7 imorgon bitti *suck*, har fått en tjejs lördag lite hipp som happ.

    puss och kram

  • Heloise

    O ja det är ju den bästa biten


    Sonja68 skrev 2010-01-22 19:33:42 följande:
    Heloise: Så trist med indianer, när du hade hoppats på att slippa dem. Men det är bara fortsätta å göka
    [/citat]
  • Heloise

    Förresten, 2010 kanske började dåligt men det ska baske mig bli ett bra år! Många plus och bebbar till de som vill, nya jobb, löneförhöjning, nya hus, lottovinster you name it. Det är dags för ett riktigt bra år!

  • Villemoa

    Gillart!


    Heloise skrev 2010-01-22 23:23:21 följande:
    Förresten, 2010 kanske började dåligt men det ska baske mig bli ett bra år! Många plus och bebbar till de som vill, nya jobb, löneförhöjning, nya hus, lottovinster you name it. Det är dags för ett riktigt bra år!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången