• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Bobou

    Nu skriver jag sista inlägget innan jag lägger mig. Och imorgon åker jag! Alltså sista inlägget från Sverige! Nå, för er tanters skulle betyder det ju inte att jag försvinner nånstans, det finns internet i USA har jag hört. Men jag kanske skriver på (ännu) konstigare tider. Godnatt!

  • Heloise

    mm lager, fruktkyl, kafferum, liten alkov med toapapper, ko då det finns helt klart utrymme

    Har precis kommit hem ifrån en väldigt trevlig middag, blev bjudna på en italiensk restaurang av våra vänners föräldrar8 vännerna var emd oxå) otroligt god mat pch härligt sällskap! Dessutom fick jag en sjal av vänninans mamma, en Yves Saint Laurent sjal, antagligen det dyrast plagg jag någonsin fått!

    Tänker på dig Aleta och hoppas att lillatjejn blir bättre!

    Kram på er

  • Cantaton

    Me like


    Bobou skrev 2010-01-15 19:12:48 följande:
    Jag kan hålla mig och kolla hemsidan sedan, vet inte om jag kommer att ha datortid innan jag åker i vilket fall.Cantaton, så här är det:3...2...1...NU!!!!Nu vände det för dig! Det är nu det börjar gå uppåt igen!! Visst, är man på botten har man en bit upp och det är jobbigt ett tag till, men från och med nu kommer det att gå åt rätt håll hela tiden! Din pappa kommer långsamt att bli bättre, din ekonomi har en svår månad men sedan blir det bättre, förkylningen går över och bröllopsmässan kommer att innebära mycket jobb men framför allt stora möjligheter.Varje dag blir just nu bara ett par minuter längre än den förra, och det är fotfarande ganska mörkt, men i februari tar det fart på riktigt! Då riktigt märks det hur blir ljusare för var dag! När man tränar har man platåer då man inte märker så stor skillnad, men helt plötsligt en dag om några veckor, då kommer du att titta ner på din kropp och tänka WOW! När hände det där?! Och vet du vad, det är just som det händer, när du kämpar på genom dina motgångar! Och exakt samma sak gäller ditt företag. Visst är det bra?!?!
  • Aleta

    Hurra!
    Jag har precis videochattat med min man som är i USA. Ungarna blev jätteglada, nu känns han inte lika långt bort längre. Jag älskar gmail, det tog typ en sekund att starta upp!

  • MittiPrickBrud

    Härliga tanter!

    Gillar verkligen er så mycket!
    Hoppas att helgen blir bra för oss alla!

    Nu ska jag in till stan och försöka hitta lite fina kläder till min överstora kropp. Nästan alla mina kläder är för små. Har kommit fram till att jag måste kunna klä mig snyggt i väntan på att bli mer normalt stor igen.

  • Cantaton

    Gmail är bäst


    Aleta skrev 2010-01-16 12:55:59 följande:
    Hurra!Jag har precis videochattat med min man som är i USA. Ungarna blev jätteglada, nu känns han inte lika långt bort längre. Jag älskar gmail, det tog typ en sekund att starta upp!
  • MittiPrickBrud

    Hmm.. fredagkväll och ingen här.Lever ni IRL också?!

    Godnatt alla fina tanter!

  • Cantaton

    Jag är här Jag jobbar faktiskt... kollar igenom bilderna från gårdagens fotografering för att se om det är något vi kan använda.


    MittiPrickBrud skrev 2010-01-16 21:35:09 följande:
    Hmm.. fredagkväll och ingen här.Lever ni IRL också?!Godnatt alla fina tanter!
  • Fjällbruttan

    En strålande stjärna ska lysa över dig Cantaton!!
    Tack för all hjälp!
    Du är guld värd!!

    Har just tagit hem noter från notpoolen och betalat dem bums!
    Vi har så ofantlig tur att solisten som sjöng på vårt bröllop kände sig hedrad av frågan om att sjunga på svärmors bröllop, så hon kommer

    Blir 2 eller 3 solon, får höra vad prästen och kantorn säger.

    Kramar i massor!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången