• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Sonja68

    Solde; karlslokar, underliga är vad de är Men lättmanipulerade är de, särskilt av små kattdamer

  • TinkerBelle

    Hej alla tanter,

    Jag lever och mår bra. Har haft fullt upp sedan långt före jul och inte haft tillgång till Internet stora perioder.

    Ni har skrivit som små ekorrar samlar nötter här inne så inte en chans att jag hinner med att läsa ikapp. Sänder därför kramar i massor till alla och en extra till Fjällbruttan och henens man. Ni har en tung resa framför er ? jag vet vi har precis avklarat första julen utan svärmor.

  • Soldemor
    Sonja68 skrev 2010-01-12 12:41:43 följande:
    Solde; karlslokar, underliga är vad de är Men lättmanipulerade är de, särskilt av små kattdamer
  • Cantaton

    Blomman, det finns så många kloka ord - både inom mig som vill ut till dig, och sådana du redan kan och känner till. Men just nu får du en kram. Och omtanke.

  • Fjällbruttan

    Cantaton, hakar på dig och Solde i te-baljorna
    Jag hittade också hit, men min nerknarkade hjärna fattade inte att det fanns en ny tråd förrän nyss

    Vi har toppat vårt elände med en förkylning som sitter i bröstet med hemsk hosta till, bra när man är astmatikr, man får inte sova alls....
    Så halv fem i morse tog jag coccilana (morfinbaserad hostmedicin) och jag är full än...

  • Fjällbruttan

     


    Soldemor skrev 2010-01-12 12:23:57 följande:
    Oh, det går så bra! Fröken tornado, även känd som agent Kavat Surikat med rätt att leka, VD för AB Härj och Bus är det stora charmtrollet och makens älskling. Hon är hans "frukostböna", ligger i hans knä varje morgon när han skall äta frukost. Hon dyrkar sin storebror, som har blivit en helt annan katt sen hon kom in i hans liv. Han tvättar och beskyddar henne och har blivit riktigt "pappig". Isolde däremot, skulle inte för en sekund sakna den lilla ohyran och halvexisensen som tar hennes mat, ligger i hennes klösråtta och försöker leka med hennes svans. Ja, hon är så go, detta lilla knyte och jag är så lycklig att jag stod på mig och tog hem henne. Och maken ångrar det han sa, fast det har han inte sagt till mig, utan jag har hört när han sagt det till andra. Ja, ja, de är som de är, männen!

    Tack för det stora leendet du gav mig, vilken underbar VD ni har hemma

  • Cantaton

    Stackars Jag är också förkyld, men inte alls sådär! Coccilana har jag också tagit förut. Undrar om jag inte har det i kylen


    Fjällbruttan skrev 2010-01-12 12:51:10 följande:
    Cantaton, hakar på dig och Solde i te-baljorna Jag hittade också hit, men min nerknarkade hjärna fattade inte att det fanns en ny tråd förrän nyss Vi har toppat vårt elände med en förkylning som sitter i bröstet med hemsk hosta till, bra när man är astmatikr, man får inte sova alls.... Så halv fem i morse tog jag coccilana (morfinbaserad hostmedicin) och jag är full än...
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången