• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Sonja68

    Jag ska gå och få i mig lite "mat". När jag kommer tillbaka vill jag ha nybryggt kaffe

  • passionsblomman

    Nä. Det gör jag faktiskt inte.
    Jag saknar sushi-utbudet och det känns lite trist att jag inte kan åka till Partihallarna längre och sådan där småsaker.

    Jag tycker däremot att vi har en oerhört vacker huvudstad och jag ser bilderna på TV med hem-känsla när det är nyheter och sådär.

    Jag går inte runt och saknar en massa, utan känner mig mer oklar över hur saker ska bli. Jag vet så himla lite om vad som ligger framför. Tänk om jag tex visste att jag var gravid, då "vet" man ju vad de närmsta månaderna innehåller och vad som ligger i det första året. Man vet också att det är ett liv MED småbarn som gäller en hel massa år.

    Nu vet jag inte ett skit. Antingen eller.


    Frulle skrev 2010-01-12 11:27:46 följande:
    Blomman, längtar du tillbax till sthlm?
  • Cantaton

    Oj, vad mycket ni hunnit skriva medan jag gick ut på en promenad i vackra snön och slutligen hämtade kemtvätten (som varit klar i två månader...)!

    Ska läsa igenom och svara Bara fixa en kopp te först. Än är jag inte så tantig att jag tackar ja till Blommans kaffe. Behöver nog några år till på kaffefronten

  • Soldemor

    Känner mig kvalificerad till Cant-tants te, mer än kaffet. Försöker få de på jobbet att inse det, så jag har tagit med massor av olika te, både löst och i påse.
    Skönt att vår tråd har återuppstått, halleluja systrar och bröder!

  • Sonja68

    Soldemor; jag har inte hunnit läsa ikapp, hur går det med lilla kissemissen?

  • didis

    Bara tittar in o meddelar att jag hittat nya tråden.

    Ska på examinationsföreläsning efter lunch och då ska vi presentera våra föreläsningar för varandra så vi inte säger samma sak 20 gånger men missar något annat.

    Ha´et!

  • Frulle

    Jo men det är väl förståligt.. Jobbigt att inte veta ett smack!!

    Jo då. Vi trivs bra. Börjar komma i ordning.
    Zack har fått en resurs beviljad. Dom letar med ljus och lykta efter en som passar!!
    Han fyllde 5 år igår.. Lilla plutten!!


    passionsblomman skrev 2010-01-12 12:10:42 följande:
    Mulle förresten; trivs ni i ert nya hem? Och hur har det gått för lillpojken på dagis det senaste?
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången