• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Villemoa

    Blommis; den där tallriken med kallskurna små delikatesser kan du skicka hit ögonaböj! Älskar sånt och framför allt FETAOST!!!
    Gud vad mysigt det lät!

    Själv har jag haft en lite ångestfylld kväll tyvärr, känslorna åker jojo.

    Cantaton; tack!

  • Villemoa

    Nej, jag är med min lilla familj varav den ena sover tryggt och den andre ligger bredvid mig i soffan och slumrar
    Tack för att du frågade!


    Cantaton skrev 2009-10-02 23:53:20 följande:
    Villemoa, det är ju inte så konstigt. Är du ensam ikväll?
  • Cantaton

    Åh vad mysigt ändå, att ha dem kring sig. Min sambo hälsar på sin bror i Örebro idag. Men jag varvar bara ner med lite te och ska väl lägga mig så småningom efter en lång dag. Gick hemifrån 7.30 och kom hem för en dryg halvtimma sen. Trött av att både ha sjungit och kört bil en bra bit.


    Villemoa skrev 2009-10-02 23:59:06 följande:
    Nej, jag är med min lilla familj varav den ena sover tryggt och den andre ligger bredvid mig i soffan och slumrar Tack för att du frågade!
  • Villemoa

    Ja, det mysigaste jag vet är att ha min familj nära mig och bara vara.
    Förstår att du är trött! Jag måste också alltid varva ner en stund innan jag kan gå och lägga mig, även om jag är så trött så jag knappt håller ihop.


    Cantaton skrev 2009-10-03 00:02:39 följande:
    Åh vad mysigt ändå, att ha dem kring sig. Min sambo hälsar på sin bror i Örebro idag. Men jag varvar bara ner med lite te och ska väl lägga mig så småningom efter en lång dag. Gick hemifrån 7.30 och kom hem för en dryg halvtimma sen. Trött av att både ha sjungit och kört bil en bra bit.
  • Cantaton

    Mm, jag är verkligen så trött, men det är det där med att få sin egna tid på nåt sätt.. Känns som det är helt ok om jag råkar somna i soffan idag. Så välförtjänt på nåt sätt att bara svepas med i vad som händer...

  • Villemoa

    Ibland kan somna i soffan vara det bästa som finns! Innan Moa fanns så somnade jag ofta i soffan, nu blir det mindre av den varan. Ska nog också ta och knyta mig, det är ju en dag imorgon också och vi ska till Ikea. Det kan man behöva krafter för en lördag....

    Natti, natti!

  • Cantaton

    Nattinatti!


    Villemoa skrev 2009-10-03 00:18:37 följande:
    Ibland kan somna i soffan vara det bästa som finns! Innan Moa fanns så somnade jag ofta i soffan, nu blir det mindre av den varan. Ska nog också ta och knyta mig, det är ju en dag imorgon också och vi ska till Ikea. Det kan man behöva krafter för en lördag....Natti, natti!
  • Heloise

    Tack för mail Cantaton!

    Härligt det låter Blomman. Nu är Heloise lite susig i kupan och har fått mitt första "jasså du är gift vad synd" kommentar

    Dags att sussa så jag inte är i alltför dåligt skick imorron bitti, dop i Enskede hägrar och rom och cola brukar inte gå ihop med dop, iaf är det min erfarenhet. Jag har tyvärr varit bakis på vartenda dop jag varit på, kan ju inte bryta den traditionen

    Kram på er!

  • Cantaton

    Enskede kyrka är fint och ligger i ett jättefint område, tycker jag. Hoppas ni får ett fint dop.

    Själv är jag ledig för första gången på två veckor... åååh vad jag behöver det. Världens huvudvärk och så trött. Skönt då att det inte finns några som helst förväntningar på mig idag... Inte ens från mig själv.

Svar på tråden Tantvarning 5