• Svar på tråden Tantvarning 5
  • dfk

    Ja må han leva!!! till panzer. Jag hoppas att du håller dig borta från fler stegar på ett tag.

    Aleta! Tack för lite styrka! Jag kände mig så bläää.

    Heloise, synd med middagen men hälsan kommer före!

    Sonja snart så kan du få svängrum, så håll ut! Vad bra gjort att du stack iväg till träning där vid middagen.

  • Panzerfaust

    Tack tack, jag klarade mig bra med tanke på vilken monumental vurpa jag gjorde stramar lite efter armen bara, kommer bli ett ganska fult ärr dock tror jag.

    Ja nu är man 32 då...

  • feministbrud

    Grattis! Det är en fin ålder


    Panzerfaust skrev 2009-09-16 16:45:01 följande:
    Tack tack, jag klarade mig bra med tanke på vilken monumental vurpa jag gjorde stramar lite efter armen bara, kommer bli ett ganska fult ärr dock tror jag.Ja nu är man 32 då...
  • Soldemor

    Dfk: Vi har liksom inte riktigt vinproblematiken hos oss, för det är ingen som dricker, alla doppar (eller intinktion som det heter på kyrkiska). I min förra församling finns det starkvin i en av kyrkorna, för övrigt alkoholfritt. Men visst, det kan finnas de som doppar fingarna i vinet också. Vet inte riktigt hur vi har det med vinsorterna i nya församlingen. Men som sagt, tror det är en större diskussion i de församlingar där många dricker av vinet.

  • Soldemor

    Jo förresten, det måste jag berätta, blev så glad: En mamma till ett barn jag döpte förra sommaren har ringt och vill att jag skall viga henne och hennes fästman nästa sommar!

  • dfk

    Vad kul Soldemor att hon kontaktade dig!
    Det måste kännas som en ära att dessutom få viga dom.

  • Heloise

    Grattis Mulle och Mulles man och Mulles gulliga barn!!!


    Frulle skrev 2009-09-16 18:30:55 följande:
    Grattis Panzer!!!!I morgon skriver vi kontrakt!!!
Svar på tråden Tantvarning 5