• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjosok

    Verkar som om den hjälten är avreggad nu? Detta fick jag i min inbox.

    "Vad har du för klänningar egentligen. Du är man och dom kanske passar dig utan former men för en kvinna är dom lika smickrande som en jutesäck" plus lite andra snälla saker.

    Blev antagligen fetanmäld av många.

    Klänningarna i galleriet har jag ju inte kvar längre, utom dom rosa tärnklänningarna. Skulle aldrig lägga upp något jag pysslar med NU p.g.a reklamreglerna.

    God morgon förresten :)

  • passionsblomman

    Normala människor funderar över färg och tapeter till sina rum INNE när de flyttar och möblar....

    ..själv sitter jag och fnissar åt att jag ska pimpa det där hönshuset!
    Undrar om jag ska köra prinsessgrejen absolut fullt ut med rosa, guld och kronor, eller om de vill ha lite raffigare i sitt näste? Rött och diskokula kanske...

  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-09-07 09:06:06 följande:
    Normala människor funderar över färg och tapeter till sina rum INNE när de flyttar och möblar......själv sitter jag och fnissar åt att jag ska pimpa det där hönshuset! Undrar om jag ska köra prinsessgrejen absolut fullt ut med rosa, guld och kronor, eller om de vill ha lite raffigare i sitt näste? Rött och diskokula kanske...
    Kamoflage! Stridshöns och rambotuppar! Klä hönshuset med sådant där grönt nät man döljer tält med i det militära. Då kan dessutom inte rovfåglar se dem!

    God morgon till alla, förresten! (skäms över min oartighet!)
  • Sonja68

    God morgon!
    Ser att det varit HETT inne på BT i helgen...
    Jösses Amalia!
    Men tanter sätter man sig inte på hur som helst.
    Bra alla ni som debatterat
    Frulle; du är en riktig kämpe, ge INTE upp! Käka en morot, tugga tuggummi, ja vad som helst, men RÖK INTE!
    Vi hade middagsgäster i lördags så jag lagade mat halva dagen kändes det som. Jag är inte så förtjust i att laga mat, men jag gjorde några matiga sallader, koreanska champinjoner och så varmrökte maken lax i sitt rökeri. Till det gjorde jag klyftpotatis. Och som vanligt åkte det fram en massa smått o gott från Ryssland på bordet...
    Igår var en riktig slöardag,jag frös in lite svarta vinbär som jag fått. Annars så gjorde jag inte många knop.
    Cantaton: Vad duktig du är med träningen!
    Nu har jag snott ihop en födelsedagsdikt till en kollega som fyller 50, så vi ska gå och gratulera honom.
    Ha det gott alla.

  • feministbrud

    Godmorgon tanter! Här är en sjukling Inget nöff nöff på G, hoppas jag iaf. Kikar in här lite innan det blir sängen igen.

  • passionsblomman

    Nääää, då vågar man ju inte gå in och hämta äggen!
    Jag vill ha snälla hönor. Min kompis hade arga när vi var små. De hackades och var ganska otrevliga.


    Soldemor skrev 2009-09-07 09:11:51 följande:
    Kamoflage! Stridshöns och rambotuppar! Klä hönshuset med sådant där grönt nät man döljer tält med i det militära. Då kan dessutom inte rovfåglar se dem!God morgon till alla, förresten! (skäms över min oartighet!)
  • feministbrud

    Sonja: Vad har debatterats? Jag vill vara med! Måste ju sysselsätta mig en dag som denna.

  • passionsblomman

    Har du inget att göra kan du ju läsa den här tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3533529.html

    Och det är inlägg 7 som fick tant Passion med flera att vakna till efter en luuugn och händleselös sommar på forumet.

    Det var jag som blev förfärad först. Men sedan blev det flera. Fast det var jag som skulle ut från bt.
    Nu måste man vara snäll i tonen för nu har moderatorn sagt till...

Svar på tråden Tantvarning 5