• F A M E

    Uppsalabrudar - del 4

    Ja ha då tjejer då kör vi slut spurten snart för vissa utav oss.

    Maj:
    Jacobsen 2/5

    Juni:
    Greta1980 6/6
    lottis77 27/6

    Juli:
    Sobeit 11/7
    F A M E 31/7
    mia8 25/7

    Augusti:
    Mois81 1/8
    Brud 2009 8/8
    u och s 2009 8/8
    Monkay 15/8
    Caroline 31/8 -09

    September:
    Igia 19/9

    tidigare tråd.
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html del
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3170345.html Del 2
    brollopstorget.se/Forum-5-61/m3299572-34.html del
    Del 3

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 08:25
    Kaif 18/7
    Hawaiiii 1/8

  • Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4
  • Sobeit

    Tack!

    Idag ska jag in o lulla på i stan o handla det sista. Lokalen blev klar igår kväll. 24.00. Men det var det sååååå värt!

  • F A M E

    Lycka till nu imorgon, skall tänka på er under eran stora dag.

    Ska åka in till centrala Uppsala och jaga hårspänne till min frisyr. Någon som har ett bra tips på vart man kan köpa sånt.

    Vet att de finns glitter, men de borde finnas flera.

  • F A M E

    Nej inga som jag är ute efter, hittade de jag skulle på glitter och lite till =)

    Idag så beställde vi våran tårta på fågelsången idag också. Trodde dem inte hade en bra tårtställning för bakelser för så sa dem när vi pratade sist via telefon. Men nu fick vi prata med chefbagaren och han fixade allt åt hos. Så super trevlig person, ställde massor av frågor vi inte hade tänk på osv.

  • Mois81

    Nu börjar ja bli nervös och stressad..... ca 2,5 vecka kvar och ja har ingen klänning =/ Mina nerver ligger utan på.. Tjejer ja behöver er hjälp... vart i den här stan hittar man en rolig Caketopper ?

  • Hawaiiii

    Åh, ni slår också till 1/8...det hade jag glömt! Vilka superfina inbjudningar ni har gjort! Har du inte fler bilder att lägga upp? Vi har ju också svart/vitt :)

    Var är din klänning förresten? Jag ska till sömmerskan imorgon för slutprovning, börjar bli nervös!

    Caketopper borde du kunna hitta hos någon av dom större bagerierna i stan. Ring runt och kolla, det finns ju "Fågelsången" och dom där andra stora på andra sidan ån.


    Mois81 skrev 2009-07-13 20:21:08 följande:
    Nu börjar ja bli nervös och stressad..... ca 2,5 vecka kvar och ja har ingen klänning =/ Mina nerver ligger utan på.. Tjejer ja behöver er hjälp... vart i den här stan hittar man en rolig Caketopper ?
  • monkay

    Ja, nu är det nära Va roligt, du får meddela sen hur Dalby kyrka var att vigas i. Börjar närma sig för oss oxå

    Jag beställde caketopper från kakburken.se fick hem de 2 dagar efter leverans. Tycker det fanns många att välja bland samt bra priser. Kolla vetja!


    Mois81 skrev 2009-07-13 20:21:08 följande:
    Nu börjar ja bli nervös och stressad..... ca 2,5 vecka kvar och ja har ingen klänning =/ Mina nerver ligger utan på.. Tjejer ja behöver er hjälp... vart i den här stan hittar man en rolig Caketopper ?
  • F A M E

    Ingen klänning då hade jag dött, hur vågar du de.
    Säger som övriga kolla runt på olika bageri. Vi har en kille som sitter uppe i ett träd & tjej står nedan för och typ ropar.


    Mois81 skrev 2009-07-13 20:21:08 följande:
    Nu börjar ja bli nervös och stressad..... ca 2,5 vecka kvar och ja har ingen klänning =/ Mina nerver ligger utan på.. Tjejer ja behöver er hjälp... vart i den här stan hittar man en rolig Caketopper ?
  • Hawaiiii

    Var nånstans fotograferar ni er i Uppsala? Var och kollade i Botaniska igår, men vi bestämde oss för att fotas utanför slottet istället. Kan inte komma på några andra bra ställen, tips från er andra?

  • monkay

    Har oxå lite idétorka, tar oxå tacksamt emot tips. Vi ska förmodligen ta botaniska och slottet. Lite på båda två. Om det regnar så finns det bara ett ställe med tak vid slottet medans vid botaniska så finns det flera ställen.

    Linneträdgården kanske man skulle kunna ta, fint med alla blommor och så.


    Hawaiiii skrev 2009-07-14 10:40:35 följande:
    Var nånstans fotograferar ni er i Uppsala? Var och kollade i Botaniska igår, men vi bestämde oss för att fotas utanför slottet istället. Kan inte komma på några andra bra ställen, tips från er andra?
Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4