• F A M E

    Uppsalabrudar - del 4

    Ja ha då tjejer då kör vi slut spurten snart för vissa utav oss.

    Maj:
    Jacobsen 2/5

    Juni:
    Greta1980 6/6
    lottis77 27/6

    Juli:
    Sobeit 11/7
    F A M E 31/7
    mia8 25/7

    Augusti:
    Mois81 1/8
    Brud 2009 8/8
    u och s 2009 8/8
    Monkay 15/8
    Caroline 31/8 -09

    September:
    Igia 19/9

    tidigare tråd.
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html del
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3170345.html Del 2
    brollopstorget.se/Forum-5-61/m3299572-34.html del
    Del 3

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 08:25
    Kaif 18/7
    Hawaiiii 1/8

  • Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4
  • Hawaiiii

    Är det någon som känner till ett spa i uppsala-området som gör behandlingar för 2 personer samtidigt?
    Skulle vara skönt att gå tillsammans med mannen innan bröllopet och bli bortskämda :)

  • Igia

    Det finns rätt många som jobbar så tror jag. Sen kanske man inte kan få samma beh samtidigt, men att man byter sen.


    Hawaiiii skrev 2009-06-10 09:36:10 följande:
    Är det någon som känner till ett spa i uppsala-området som gör behandlingar för 2 personer samtidigt? Skulle vara skönt att gå tillsammans med mannen innan bröllopet och bli bortskämda :)
  • Sobeit

    Kan tyvärr inte hjälpa till med det. Vi skriver ut det själva. =)


    Igia skrev 2009-06-09 22:32:56 följande:
    Är det någon här som har tips på ett tryckeri som man kan skicka in ett festprogram för tryck till?
  • 20090822

    Jag har varit på Royal Spa Uppsala och där hade de två sängar i samma rum. Har även varit på spastället på Sivia torg och det var samma sak där...

  • Hawaiiii

    Ok! Tack för tipsen! Någon som varit på Uppsala Lilla spa? Dom har någon form av "duo-relax", man kanske kan köpa till någon extra behandling på den?

  • Igia

    Hmm, vi tänkte oxå det först men nu vet jag inte om jag orkar det... Hoppas på att våran toastmaster vill göra festprogrammet


    Sobeit skrev 2009-06-10 12:37:11 följande:
    Kan tyvärr inte hjälpa till med det. Vi skriver ut det själva. =)
  • Sobeit

    Ja, alltså vi skriver bara ut själva omslaget själva. Resten av programmet gör toastmadammerna och skriver ut det med. Så jag menade bara att vi inte lämnar in det någonstanns för utskrift. =)

    Glömde skriva att de monterar ihop häftena oxå. =)


    Igia skrev 2009-06-10 13:08:55 följande:
    Hmm, vi tänkte oxå det först men nu vet jag inte om jag orkar det... Hoppas på att våran toastmaster vill göra festprogrammet
  • F A M E

    Fick meddelande igår att mina nya skor är på väg. Håller tummarna att dem passar bättre denna gång än de förra. Har annars skor hemma som jag kan ha men vill helst ha dessa snyggisar.

    Ikväll ska vi sätta oss ner med resterande av festprogramet, har bestämt utseendet och de innehåll. Just nu sitter vi och gör en presentation om varje gäst, vissa är busenkla andra mindre lätta. Sen så ska jag leta efter roliga frågor till festen på kvällen. Då ska vi ha lite roliga lekar samt frågetävling. Ev ska vi ha ett musikfrågor också om våran musiknisse kan fixa de, så även vi kan vara med.

  • F A M E
    Igia skrev 2009-06-09 22:32:56 följande:
    Är det någon här som har tips på ett tryckeri som man kan skicka in ett festprogram för tryck till?
    Vet att de finns ev något breddvid lena på taket, men om de är bara företags jobb dem gör vet jag icke. Våran granne jobbar där i alla fall, vi fick ett ex på deras festprogram som lite tips.
  • F A M E
    kaif skrev 2009-06-08 21:52:05 följande:
    just nu funderar jag på om jag ska ha handskar eller inte....
    De är ju en smaksak, du får prova dig fram, jag ska inte ha.
Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4