• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • ingenjörsbruden
    Villemoa skrev 2009-08-09 22:10:15 följande:
    Jag hoppas att kroppen inte spelar mig ett spratt den här gången Kommer inte ihåg hur det var förra gången, kanske för att jag inte tänkte så mycket på det då. Den här gången tänker jag på det varje dag och tycker tiden går väääldigt långsamt innan jag får ta ett test. Förra gången har jag för mig att mina bröst ömmade och mensen uteblev. Jag bara kände det på mig i hela kroppen! Jag brukar ha bra intuition men den här gången vågar jag inte tro på den fullt ut
    Spännande!
  • Ankan80

    Hehe ingis.....Såja såja

    Har haft en härlig helg trots förkylning. Den går väl över

  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-08-10 08:38:27 följande:
    Hehe ingis.....Såja såja Har haft en härlig helg trots förkylning. Den går väl över
    Hehehehe jaaa....vart lite rädd för mig själv tom!

    Blommis: Hoppas besiktningen går bra idag!
  • Ninnnis

    God förmiddag!

    Jag har haft en underbar helg med kräftor, strand & bad, grill med vänner & gudson, fika hos andra vänner med bebis och mys med maken

    Blommis, vad duktig du är! Hoppas besiktningen går bra idag

    Ingis, inte illa av en martyr att erkänna överreaktion... Heja dig

    Hvidis, låter som att maken ansträngde sig för att göra det bra igen. Hoppas det är utrett nu

    Spännande vibbar från Jenny & Villemoa...

  • Leksi

    Hej alla!

    Jag vill bara morra lite över att jag också skrev ett låångt inlägg igårkväll med hälsningar till alla och sen när jag skulle posta inlägget bara försvann det!! Grrr...

    Och nu sitter jag på jobbet och hinner inte skriva, men kram till er!

  • Ninnnis

    Nu har jag bestämt mig för att börja på ridskola igen! Måndagar klockan 20, med start 25 augusti På fredag ska jag "provrida", för att se att det känns bra med ridskolan och så. Jag har verkligen saknat att rida, det ska bli så himla kul!

  • Ninnnis

    Undrar om jag får på mig mina gamla ridbyxor? Om jag hittar dem förstås... Nä förresten, jag köper nog nya ändå. Men ridhjälmen kan ju vara bra att leta upp, mitt huvud borde väl inte ha vuxit så mycket?

  • Hvidbrud

    Nej inte 8! 9! Den 19 Augusti blir det ju!

    Varmt svettigt och trångt i kroppen... Tiden går så låångsamt..
    Fick äntligen tömt butiken igår, fått upp bokhyllorna här och satt saker och tingh på plats. Jätte skönt! Bjöd hjälparna på sushi på Hai efteråt och det var sååå goooott!! Mmmmm...
    Kunde inte somna igår, jag ochmannen låg och rullade runt i varsin halva av sängen, hade pratat ganska mycket bebis, så jag tror att vi var liiite spända och nervösa inför den stora förändring som komma skall.

    Blommis: Du är u helt vansinningt produktiv även med förkylning. Krya på dig?
    Hur blev blommorna förresten. Blev hon nöjd??! Bilder! vILL SE BILDER!!
    Detta Capslock som slår på av sig själv gör mig lite tossig... Drömde att jag skrev med Capslock med Ninnis hela natten. Konstigt.

    Nä, nu ska jag vara duktig och göra ett halvt års momsredovisning med gravidhjärna... Det blir nog skiiit kul.

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan