• passionsblomman

I vått och torrt och stiltje och orkan

Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

• Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Jenny står brud 090801

Nu åskar det ganska bra här, är både otäck och lite mysigt på samma gång. När jag bodde i Gbg brydde man sig inte om när det åskade, men det är lite skillnad nu när man bor på landet.

• Jenny står brud 090801

Nej, det är inte dumt med återbäring
    Jag har för mig att jag också tyckte det va ganska roligt att skriva in momsen förra gången, när jag väl gjorde det. Men det är väl som du säger med träning: det är svårt att ta sig dit, men när man väl är där är det kul

Hvidbrud skrev 2009-08-10 13:18:22 följande:
    Jan visst är det spännande! Och så många pluss det är på g denna månaden... *visslar en sommarvisa igenom sugröret i sanden*Om jag tänker på momsen som om det var suduko så är den ok... Bara tal som ska skrivas in på rätt ställe... Och tänk om det blir lite återbäring tillslut? Skulle inte sitta dåligt...
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-08-10 13:29:25 följande:
    ven f** är jan?
    Öhhhhhöhhhh...*kliarmigihuvudet o känner mig som ett av trollen i "Trolltyg i tomteskogen....Öhjhöhö! En hel tomtearmé*
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-08-10 13:18:22 följande:
    Jan visst är det spännande! Och så många pluss det är på g denna månaden... *visslar en sommarvisa igenom sugröret i sanden*Om jag tänker på momsen som om det var suduko så är den ok... Bara tal som ska skrivas in på rätt ställe... Och tänk om det blir lite återbäring tillslut? Skulle inte sitta dåligt...
    Ja det är så kul! Så länge vi har "tjötat" här!

Hahaha ja DEN infallsvinkeln hade kanske passat mig om jag skulle ge mig på momsredovisning!
    *håller tummen för återbäring*
  • ingenjörsbruden

Åska är så mysigt att titta på....på håll alltså!
    Men numera är man så harrig över sina elektriska pryttlar som ska överleva...hahahaha...

• ingenjörsbruden

Spammar för annars försvinner allt jag skriver.....

Fick äntligen ligga lite på mage i lördags!! Såååå skönt!
    Hade kunnat sova där hela natten...minst!
    Dock fick jag gräva hålan själv...men det var väl värt mödan.
    Sen blev maken orolig över att jag låg på magen.....tänk om det var farligt för bebisen....på vilket sätt skulle det vara farligt? Hahahhaha sicken hönspappa battingen får!

• Jenny står brud 090801

ja, jag har varit och dragit ut alla kontakter Tur vi har bärbar dator, för visst kan man sitta vid den när det åskar?

• Hvidbrud

Ingis: Lilla gulle-fladderbuset... *hjärtar* H*n börjar ju också bli klar nu! Inget farligt att ligga på magen om man ligger i en grop. Du känner ju om det är obehagligt.
    Hur går det med värdena?

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan