Hvidbrud skrev 2009-08-10 11:56:53 följande:
Nej inte 8! 9! Den 19 Augusti blir det ju!Varmt svettigt och trångt i kroppen... Tiden går så låångsamt..Fick äntligen tömt butiken igår, fått upp bokhyllorna här och satt saker och tingh på plats. Jätte skönt! Bjöd hjälparna på sushi på Hai efteråt och det var sååå goooott!! Mmmmm...Kunde inte somna igår, jag ochmannen låg och rullade runt i varsin halva av sängen, hade pratat ganska mycket bebis, så jag tror att vi var liiite spända och nervösa inför den stora förändring som komma skall.Blommis: Du är u helt vansinningt produktiv även med förkylning. Krya på dig?Hur blev blommorna förresten. Blev hon nöjd??! Bilder! vILL SE BILDER!!Detta Capslock som slår på av sig själv gör mig lite tossig... Drömde att jag skrev med Capslock med Ninnis hela natten. Konstigt.Nä, nu ska jag vara duktig och göra ett halvt års momsredovisning med gravidhjärna... Det blir nog skiiit kul.
Jooooo 8 HELA dagar kvar!

SEN är det den 19:e!
Ja hur kan det kännas så trångt i kroppen?! Tror att buset har fixerat sig....har haft rejäla påtryckningar neråt i helgen....känns som buset försöker krossa urinröret emellanåt....
Har nog haft någon förvärk osså...strålande smärta i korsryggen...som har kommit när jag suttit still en stund.
Va skönt att du fått tömt i lokalen o fått upp bokhyllor.
Det känns så skönt mentalt! Bra med hjälp! Jag hade osså kommit o hjälpt till om jag fått sushi från Hai!
Momsredovisning låter superjobbigt vare sig med gravidhjärna eller ej....iallafall för min del!