• MyStyle

    CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.html

    Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

    Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
  • emersson
    Sarah87 skrev 2009-06-08 12:57:23 följande:
    Hej allihop!Jag tänkte vara med här om det är okej, kör själv CK ren kur med min sambo och vi är inne på dag 6 :)LÄNGD: 162,5 cmÅLDER: 22 årMAX VIKT: 80 kgVIKT START C.K: 75,7 kgREN KUR EL. KOMBINERAD?: Ren kurHUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?: 3 veckorSLUTMÅL: 58 kgDELMÅL 1: 70 kgBELÖNINGAR: Utlandsresa!HUR SKA DU TRAPPA UPP?: Snabb upptrappning, 1 veckaMOTION: Promenader under kuren, därefter gymmetÄr dock på semester 100 mil hemifrån, och på dag 3 fuskade vi och åt grillat med några bekanta som vi hade bestämt sedan länge. Det var så GOTT! Men det har ställt till det lite för mig :S Vägde den morgonen 72,7 kg, har inte kommit ner dit än trots att det är dag 6 dag. Imorse stod vågen på 74,0 kg. Sambon har gått ner 3 kg hittills. :)Det går dock riktigt bra för oss och vi är helsäkra på att vi fixar 3 veckor! Såg den här tråden och tänkte att jag kunde dela lite tankar med er :)
    Du är jättevälkommen :)
  • SIAX

    Puh! Så var måndagen snart över. Är inne på min fjärde vecka, och jag har gett mig den på att 4:e veckan inte skall vara lika katastrofal som den 3:e. Har ätit två kokta ägg idag, och två påsar. Jag brukar ta den 3:e påsen runt 20-snåret så att jag inte är hungrig när jag skall lägga mig. Det känns som att jag är lite mera motiverad nu. Det har inte hänt något på vågen, vare sig uppåt eller nedåt, och det kanske inte är så konstigt med tanke på födelsedagskalas, rabarberpaj, restaurangbesök osv förra veckan. Denna vecka blir en ICKE något sådant! Det är i och för sig lätt att vara tuff när det bara är måndag men... :) Så skönt att kunna skriva av sig här! Lycka till med den här veckan, kära vänner! Välkommen Sarah87!

  • MilosMamma

    Hej hopp.
    Alltså gu vad jag måste låta som värsta jobbiga människan nu, men det här rullar på bra. Jag har bara kört ren kur i 5 dagar, men jag är liksom inte sugen på mat nån endaste gång.
    Det är sååå himla skönt att vara genomförkyld för jag känner knappt dofter och absolut ingen smak, det rullar på då.
    sist klarade jag bara 10 dagar, nu vill jag gärna klara några veckor så jag kommer ner en bra bit liksom.

    3 kilo kvar till -16 kilo!!

  • SIAX

    MilosMamma: -16kg! Vad DUKTIG du har varit! Är verkligen imponerad! När jag började så hade jag 30kg som skulle bort. Jag har tappat 7 av dessa, och det känns sååå lååångt till att jag når mitt mål. Jag klarade inte ren kur mer än 2 veckor. 3:e = katastrof. Nu 4:e så skall jag försöka hålla ren kur, men när det krisar äter jag protein. Hur har du lyckats motivera och peppa dig när inte förkylningen har räddat dig?

  • MilosMamma

    Jag har inte kört ren kur mer än 10 dagar åt gången, annars äter jag asstrickt vv.
    Men jag kör på såhär.
    Blir jag supersugen och bara måste ha en bulle ex, ja då äter jag en bulle, sen kör jag på som ingenting igen, det blir aldrig så att jag äter en bulle, och sen godis, sen mat sen läsk osv.
    Nu har jag inte fuskat dessa dagar, men att vi köpte en hund stor hund 1 januari har hjälp massor, Vi är ute och går jääämt =)


    SIAX skrev 2009-06-08 20:04:31 följande:
    MilosMamma: -16kg! Vad DUKTIG du har varit! Är verkligen imponerad! När jag började så hade jag 30kg som skulle bort. Jag har tappat 7 av dessa, och det känns sååå lååångt till att jag når mitt mål. Jag klarade inte ren kur mer än 2 veckor. 3:e = katastrof. Nu 4:e så skall jag försöka hålla ren kur, men när det krisar äter jag protein. Hur har du lyckats motivera och peppa dig när inte förkylningen har räddat dig?
  • SIAX

    Så var 4:e veckan över. Har slarvat jättemycket under de två sista veckorna så jag var beredd på att ha gått upp när jag var hos konsulenten. Det hade jag tack och lov inte. Jag hade gått ner 0.6kg på två veckor så jag får väl vara glad för att jag inte hade gått upp. Skall försöka skärpa till mig fram till midsommar. Hur går det för er andra?

  • Heloise

    Hej igen!
    Nu är det dags för min 3 sväng med cambridge, första svängen 4 v ren kur, sedan 4 veckor kombinerad( 2 soppor I mål mat) 1 ät-vad-jag-vill vecka när mina vänner från Adelaide var här och nu är jag inne på min 5 dag på ren kur igen. Totalt har jag gått ner 18 kg och ska försöka pressa ner mig ytterligare 12 kg på 6 veckor får se hur det går

  • MilosMamma

    Jag är på dag 8 med ren kur oh denna gång rullar det på förvånansvärt bra, Vägning i morgon woho =)
    Började på 86.9.
    Väger mej varje måndag och fredag för att hålla energin uppe.

  • Rhythm

    Hej!
    Är lite sugen att testa Cambridge för att få bort de där sista irriterande kilona inför bröllopet.
    Är det ngn som har koll på vart man kan köpa produkterna i Stockholmsområdet? Gärna Järfälla....
    Tacksam för hjälp! =)

  • Duchess

    Hej alla duktiga! Jag tittar in här för att peppa lite. Själv tar jag Cambridgepaus från igår tills på måndag, då mina svärföräldrar är på besök. Sen blir det ren kur igen...

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!