• MyStyle

CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.html

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
  • Pentan

Dag 16
    -8 kg
    Började på 88,1 kg och väger i dag 80,1 kg!!!
    Snaaaaart så har jag min 7:a först igen!!
    var nere på 76,8 kg senaste omgången på 9 veckor ren kur - men tyvärr gick jag upp över 10 kg - men nu är jag tillbaka! Gifter mig den 15/8 så det är dags!

• MilosMamma

OJ gick du upp 10 kilo igen...
    att du orkade köra igen då, blir det likadant denna gång med?

Pentan skrev 2009-07-07 07:54:02 följande:
    Dag 16-8 kgBörjade på 88,1 kg och väger i dag 80,1 kg!!! Snaaaaart så har jag min 7:a först igen!! var nere på 76,8 kg senaste omgången på 9 veckor ren kur - men tyvärr gick jag upp över 10 kg - men nu är jag tillbaka! Gifter mig den 15/8 så det är dags!
  • Jossis tm

Hej!

Detta låter spännande! Vad roligt att ni får så bra resultat!
    Hur gör man för att komma igång med detta? Kostnad?

Fortsatt lycka till! =)

• MilosMamma

Det står bara ett par sidor bak info om det =)
    Jossis tm skrev 2009-07-07 12:13:28 följande:

Hej!Detta låter spännande! Vad roligt att ni får så bra resultat!Hur gör man för att komma igång med detta? Kostnad?Fortsatt lycka till! =)
  • Pentan

Ja tyvärr så gjorde jag det. Men jag hade en total viktnedgång på över 22 kg så 10 kg var "ganska" ok. Ca 3 kg är ju vatten. Sen åt jag dåligt, mycket av allt. Var så skönt att äntligen få äta igen så det slog över lite. Men denna gång har jag liksom gjort alla misstag och varit nere och vänt - så nu känner jag mig mycket starkare inför att börja äta och hålla min viktminskning.

MilosMamma skrev 2009-07-07 12:02:12 följande:
    OJ gick du upp 10 kilo igen...att du orkade köra igen då, blir det likadant denna gång med?
  • MilosMamma

bra att du insett vad som gick fel.
    Varje gång jag slutar cb går jag upp 1,5-2 kilo sen håller jag det faktiskt, jag äter ganska bra men jag rör mer på mej nu, men svåret att komma igång me´d cb igen, nu är dag 2 på ren kur igång iaf.

Pentan skrev 2009-07-07 13:37:59 följande:
    Ja tyvärr så gjorde jag det. Men jag hade en total viktnedgång på över 22 kg så 10 kg var "ganska" ok. Ca 3 kg är ju vatten. Sen åt jag dåligt, mycket av allt. Var så skönt att äntligen få äta igen så det slog över lite. Men denna gång har jag liksom gjort alla misstag och varit nere och vänt - så nu känner jag mig mycket starkare inför att börja äta och hålla min viktminskning.
  • Jossis tm

MilosMamma - TACK!
    Nu har jag mailat konsulent i mitt område! Spännande! =)

• kermit100

Är det någon skillnad innehållsmässigt att äta Cambridge eller Nutrilett, eller är det likvärdigt.

• Fru Nolsu

Hej,
    Hoppar in här igen!
    Körde kombinerad kur i ett par månader och gick ned 7 kilo. Blev sjuk och massa annat trubbel kom i vägen så har fått tillbaka 5 av de tappade kilona.
    Men nu är jag igång igen, har laddat och känner mig peppad.
    Målet är att komma ner runt 75-77 kg (83 idag) så att klänningen inte ska bli för stor :)
    Vilket lyxproblem!!
    Gifter mig 29 aug så det börjar närma sig nu, vill slippa stressa och hetsbanta sista veckorna.

Nu är det träning 3-4 ggr per vecka och kominerad kur ( 3 påsar samt liten lunch).

Bra jobbat alla!

• MilosMamma

Ahhh sMma som mej ju både vikt o bröllopsdatum, najs =)
    Fru Nolsu skrev 2009-07-07 17:34:36 följande:

Hej, Hoppar in här igen!Körde kombinerad kur i ett par månader och gick ned 7 kilo. Blev sjuk och massa annat trubbel kom i vägen så har fått tillbaka 5 av de tappade kilona. Men nu är jag igång igen, har laddat och känner mig peppad. Målet är att komma ner runt 75-77 kg (83 idag) så att klänningen inte ska bli för stor :) Vilket lyxproblem!! Gifter mig 29 aug så det börjar närma sig nu, vill slippa stressa och hetsbanta sista veckorna. Nu är det träning 3-4 ggr per vecka och kominerad kur ( 3 påsar samt liten lunch).Bra jobbat alla!
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!