• MyStyle

CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.html

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
  • Hanniis85

Vart är alla cambridge brudar??? Här har ni en :) Är på dag 3. Ren kur. Har 5 veckor att gå ner 10 kg. är det möjligt?

• jemmaj

Hoppar på här också, är på dag 2 nu med ren kur :D
    Kört ren kur en gång innan förra året i ca 3 veckor, och det funkade hur bra som helst.
    Har ca 6 kg att gå ner, sen är det bara att hålla sig.

Behöver lite pepp ang att röra på sig...Tycker om att gå ut och gå men tråkigt när det regnar, hur gör ni???

• Madelen867

Denna tråden har jag missat. Började runt den 20:e maj och har gått ner 23(!) kg.

Det är sååå underbart. Jag fortsätter lite till, sex kilo ner sen är jag nog rätt nöjd tror jag.

• jemmaj
    Madelen867 skrev 2011-08-30 18:39:39 följande:

Denna tråden har jag missat. Började runt den 20:e maj och har gått ner 23(!) kg.

Det är sååå underbart. Jag fortsätter lite till, sex kilo ner sen är jag nog rätt nöjd tror jag.

Madelen867
    välkommen, jag såg denna tråd idag faktiskt. Inne på min andra dag på ren kur, känner mig ganska trött i huvudet men det är juh så dem tre första dagarna.

Har du gått på ren kur sedan 20 maj??? Det är i så fall riktigt starkt, jag tröttnar till slut och ger upp, iof så har jag ca 6 kg kvar ,det är väl inte så mkt men ändå...

Hoppas du når din målvikt :D
  • Madelen867

Nej, jag har inte gått på ren kur hela tiden.

Jag kör lite kombinerat fast mest renkur. Äter ungefär 1-2 middagar i veckan, resten shakes/bars. Det har fungerat jättebra för mig.

• jemmaj

Åh vad kul, jag måste nästan gå på ren kur för att gå ner några kg, funkar tyvärr inte annars för mig =(
    Men men dag 3 här nu och jag känner att när dagen är över så blir det lättare, tråkigt bara att shaksen smakar sådär, eftersom jag gick ren kur förra året i tre veckor så blev jag lite smått äcklad av smakerna, men bara o köra på.

snart är man förhoppningsvis vid målvikten :D

Lycka till madelen867

• Madelen867

Jag skiftar mellan kakao och kakao/mint. Jag tycker inte alls att de är äckliga, men jag kan sakna riktig mat när jag tar en shake,

Apelsinbarsen är min absoluta favorit!

• jemmaj

Hon jag köpte av hade inte kako/mint så jag kör på kakao och cappucino, det får gå tills på söndag sen är den rena kuren över. Håller med om att man saknar maten, eller jag saknar snarare att tugga =( Det är det som är det tråkiga, men men 3 kg kvar sen såå...:D

Har bara smakat allevos apelsinbars dem gillade jag, tar inga bars just nu men kommer äta dem med mat från o med nästa vecka.

Hur går det med vikten för dig just nu? Själv har man gått ner 2 kg men det är nog vätska, och egentligen borde jag fortsätta en vecka till men får se hur jag känner mig..tröttnat på shakes,tyvärr =(

• Madelen867

Jag brukar ligga på -1,4kg i veckan. Det känns rätt lagom tycker jag.

• jemmaj

Jag ska nog efter veckans slut köra på en kombinerad eller endast lättare mat, protein och grönsaker.
    Klarar knappt av att få i mig shaken tyvärr...Men dag 5 här iaf och fortfarande på ren kur, men har dock druckit lite funlight då och då
    Får hoppas jag orkar till söndagen, är förkyld på köpet, så blir ganska trött i kroppen...

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!