• MyStyle

CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.html

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
  • December 2009

Min tant har lämnat stan för helgen. Någon som vet någon i sthlm som säljer som finns på plats idag?

• Pentan

Det kanske du gör. MEN för egen del när jag går (obs) på REN kur och plötsligt äter något får jag - ursäkta - rännskita... Blir som vatten som jag inte kan kontrollera! Detta är ju dock när jag har gått på ren kur, du är ju redan igång med kombineradkur och kan säkert klara dig bättre. Men vågar du chansa?

Gör det som känns bra för dig och lycka till!!!

oliveroebbasmamma skrev 2009-06-18 10:36:34 följande:
    1 vecka lite drygt kvar nu till den stora dagen!! Jag kör kombinerad kur och har nu gått ner 16 kg och mängder med centrimetrar runt kroppen på 10 veckor!!! Är otroligt nöjd, men har ca 10 kg till som jag vill få bort. Men det får bli efter bröllopet!Nu måste jag fråga er tjejer...jag kör ju komb.kur. Och äter bara 1 måltid med familjen vid 16 tiden!Tror ni jag klarar att ta cb o enbart "leva" på det på den stora dagen fram till middagen o tårtan? Vill ju känna mig slank när man går fram till altaret Kanske skulle komplettera med nåt litet mellanmål...jag är så kluven! Mycket vätska blir det ju, men frågan är om man står sig på bara cb innan o under vigseln?Hur ska ni andra göra?
  • Pentan

Dag 4
    -3,1 kg
    Bara vatten än så länge - men det ska väck det med!!

• Pentan

Ta ett mellanmål gumman, blir orolig att du ska må dåligt - du gifter dig bara en gång i livet - riskera inte den dagen. Du kommer vara strålande vacker ändå!!!!

oliveroebbasmamma skrev 2009-06-18 10:36:34 följande:
    1 vecka lite drygt kvar nu till den stora dagen!! Jag kör kombinerad kur och har nu gått ner 16 kg och mängder med centrimetrar runt kroppen på 10 veckor!!! Är otroligt nöjd, men har ca 10 kg till som jag vill få bort. Men det får bli efter bröllopet!Nu måste jag fråga er tjejer...jag kör ju komb.kur. Och äter bara 1 måltid med familjen vid 16 tiden!Tror ni jag klarar att ta cb o enbart "leva" på det på den stora dagen fram till middagen o tårtan? Vill ju känna mig slank när man går fram till altaret Kanske skulle komplettera med nåt litet mellanmål...jag är så kluven! Mycket vätska blir det ju, men frågan är om man står sig på bara cb innan o under vigseln?Hur ska ni andra göra?
  • MilosMamma

Jag är här och börjar ren kur idag igen. 10 kilo kvar. 16 avklarade.

• För  kärlekens  skull

hur får man tag i denna kur... och vad kostar det.... jag vill oxå gå ner i vikt.....

• Tokstolla

För kärlekens skull skrev 2009-06-30 09:45:58 följande:

hur får man tag i denna kur... och vad kostar det.... jag vill oxå gå ner i vikt.....
    ca 23 kr/påse och du ska få i dig 3 påsar/dag.
    Det finns olika konsulenter att tillgå, eller så kan man via nätet handla hem. Jag rekommenderar nog att du får en konsulent.

cambridgekuren.se/ till höger ser du en Sverigekarta där du kan klicka och söka upp konsulent
  • För  kärlekens  skull

tack så jätte mycket

Tokstolla skrev 2009-06-30 11:19:22 följande:
    För kärlekens skull skrev 2009-06-30 09:45:58 följande:
    ca 23 kr/påse och du ska få i dig 3 påsar/dag. Det finns olika konsulenter att tillgå, eller så kan man via nätet handla hem. Jag rekommenderar nog att du får en konsulent. cambridgekuren.se/ till höger ser du en Sverigekarta där du kan klicka och söka upp konsulent
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!