• MyStyle

CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.html

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
  • Sarah87

Tjoho! Inne på dag 9 nu och igår hade jag min första riktigt tunga kväll. Var hungrig som tusan på kvällen trots mängder med vatten, och motivationen var väl inte på topp heller.. men förutom det så går det okej :)

Tycker det går lite långsamt för mig bara! Gått ned 3 kg på 9 dagar, sambon 5 kg. Fast det kanske är han som är extrem? :p

• MilosMamma

killar går nästan alltid ner mer och fortare.. Jobbigt nog =)

Sarah87 skrev 2009-06-11 13:39:09 följande:
    Tjoho! Inne på dag 9 nu och igår hade jag min första riktigt tunga kväll. Var hungrig som tusan på kvällen trots mängder med vatten, och motivationen var väl inte på topp heller.. men förutom det så går det okej :)Tycker det går lite långsamt för mig bara! Gått ned 3 kg på 9 dagar, sambon 5 kg. Fast det kanske är han som är extrem? :p
  • SIAX
    Rhythm skrev 2009-06-11 13:12:39 följande:
    Hej!Är lite sugen att testa Cambridge för att få bort de där sista irriterande kilona inför bröllopet.Är det ngn som har koll på vart man kan köpa produkterna i Stockholmsområdet? Gärna Järfälla....Tacksam för hjälp! =)
    Hej!
    Du hittar alla konsulenter i ditt områda på Cambridge hemsida: www.cambridgekuren.se/

Lycka till!

För min del så var jag en snäll faster som tog hand om sambons brorsbarn efter examen idag. Bjöd på tacos...och gissa vem som trillade dit. Suck! Det är min 5:e vecka nu. Vet inte riktigt hur jag skall få tillbaka mitt jävlar anamma som jag hade förut. Hjälp!
  • Rhythm

Måste man ha kontakt med en konsult för att köpa produkterna?
    Har aldrig kört Cambridge förut.

• December 2009
    Rhythm skrev 2009-06-12 12:05:27 följande:
    Måste man ha kontakt med en konsult för att köpa produkterna?Har aldrig kört Cambridge förut.
    Ja man får fylla i en hälsogrej och så Du kan få länk till min "tant" jag går till i sthlm Hon finns i farsta, sen har hon webshop med. Heltrevlig!
    www.ogrim.se/
  • Sarah87

Hej allihop.

Jag slutar med min kur idag. :( Har känt de senaste dagarna att jag tappat mer hår än vanligt, och idag när jag kollade i spegeln syns det tydligt att det gått av ca. 7 cm från hårbotten på massor av ställen! Jag har jättetunt hår från början så jag vågar inte riskera att mer hår går av. :( Det står på hemsidan att i en marknadsundersökning tappade 7 promille hår, så jag hör väl dit antar jag. Så, jag slutar på -3,5 kg på 10 dagar.

Har alldeles nyss varit och 'storhandlat' på ICA, kylen var ju tom. Och hör och häpna men jag är inte ens sugen på att äta, jag är bara besviken på att jag inte kunde ta mig längre :S Suck. Nåja, det smakar nog gott, snart dags att göra lunch.

Fortsätt kämpa hörrni!

• SIAX

Vad trist att du inte kunde fortsätta. -3,5kg på 10 dagar var inte illa. Jag körde LCHF ett tag och det fungerade för mig. Är dock en fruktansvärt otålig person så nu kör jag Cambridge ett tag för att få en rejäl kickstart. Det som är jobbigt med LCHF är ju att man absolut inte skall äta några kolhydrater. GI är en snällare variant. Hoppas att du hittar något annat som funkar. Lycka till!

• SIAX

Hur går det för er? Har varit lite aktivitet här de senaste dagarna... Jag har fått tillbaka lite av motivationen så nu känns det lite lättare. Skall köra ren kur fram till midsommar. Kör en ren kur veckan efter midsommar. Äter på sambons födelsedagskalas. Sedan skall jag försöka återgå till ren kur igen. Vill se resultat nu! Hoppas det går bra för er.

• Rhythm

Idag ska jag iväg och träffa konsult och få mitt första veckopaket! =)
    8-10 kg ska bort, så håll tummarna nu för mig att det går bra!
    Kommer börja direkt på kombinerad kur.

• Pentan

Hoppar in här för hundrade gången...
    Lite historia om mig!

Körde sist på ren kur i 9 veckor, har sen dess haft lite svårt att komma igång igen och ta de sista kg. Men nu känns det som vinden har vänt och jag tror att det kommer gå bra!

Startade som absolut störts på 112 kg
    Har oftas legat runt 100-105 kg och när jag drog igång mina 9 veckor var det från 99 kg.
    Gick i mål 22 kg lättare. Har gått upp nu 10 kg
    Så min sista etapp är att ta ca 10-15 kg eller så mycket som det går på ca 6-7 veckor!

Gifter mig den 15/8 så nu är det raketfart!!

www.nogg.se/minresa

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!