• MyStyle

CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.html

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
  • SIAX

Hej alla! Igår hade jag äntligen en bra dag då jag inte fuskade någonting! Skönt! Det har känts lite hopplöst den här veckan eftersom jag inte har lyckats hålla mig till ren kur som jag hade tänkt. Inte har jag gått ner något sedan vägningen i onsdags heller. Inte så konstigt egentligen... I eftermiddag skall jag på 70-årskalas, och kommer att försöka att hitta saker som inte är katastrofala att stoppa i sig. Nästa vecka är det inte en massa sociala aktiviteter så då hoppas jag att jag skall klara av att återgå till ren kur. Har en kompis som börjar med ren kur på måndag, och det peppar nog lite extra tror jag. Passar på att önska er alla en skön nationaldag! Hipp hurra för Sverige! :)

• MilosMamma

Hej alla!!

Äntligen har jag kommit in i ren kur sen ett par dagar tillbaka =) Känns befriande och jag bryr mej inte ens om Sonens mat faktiskt, vilkety hjälper oerhört.
    Sen att sambon är i Norge o jobbar gör allt SÅ mycket lättare. =)

• Duchess

Duktigt av er alla! Här har viktnedgången avstannat en del eftersom mitt halsonda utvecklades till en rejäl förkylning. Det är svårt att motionera när man är sängliggande och hela huvudet är fullt av snor...

Nåja, jag försöker bli frisk och hoppas på bättre lycka nästa vecka

• MilosMamma

det var då jag såg min räddning =D
    Jag hart haft feber och är fortfarande genomnförkyld, det är ju det bästa av allt, Jag har ingen smak.
    Så just därför är jag inte sugen på nått, KALAS! =D

Duchess skrev 2009-06-06 11:29:19 följande:
    Duktigt av er alla! Här har viktnedgången avstannat en del eftersom mitt halsonda utvecklades till en rejäl förkylning. Det är svårt att motionera när man är sängliggande och hela huvudet är fullt av snor... Nåja, jag försöker bli frisk och hoppas på bättre lycka nästa vecka
  • Nyen80

Hej tjejer! Här har det varit slarv med både syskons stundetskiva o min dotters kalas fredag o lördag =( Har verkligen försökt att tänka men det har varit jättesvårt =( I dag börjar jag dock om med en shake som jag tog på morgonen, sen blir det en till lunch och sen middag på kvällen. Hoppas man inte har pajat allt för mycket.=( Kommer att köra kombinerad tills midsommar, sen blir det ren kur igen för mig. Jag och min m2b ska på ett bröllop i slutet på sommaren och jag har en jättefin klänning som det bara fattas liite på så kommer jag i den. Så det är mitt mål =)

• December 2009

Själv tryckte jag i mig en max hamburgare i tisdags Men hade gått ner i torsdags, får se idag vad vågen säger.. har ätit lite tacos i fredags, i övrigt bara shake så borde gått ner

• MilosMamma

4 e dagen på ren kur snart över, det här går som en dans =) Jag tackar gudarna för den enorma förkylningen.

• Hemlig2009

Kikar in och ser hur det går för er. Nu efter bröllopet känner jag mig så nöjd att jag "pulvrade på". Kände mig jättefin på den stora dagen. Så kämpa på!

Jag har också fått hjälp med min låga ämnesomsättning så förhoppningsvis blir det nu lättare för mig att hålla min nya vikt.

• Duchess

Nu har jag vägt mig igen, och senaste veckan har gett ett nollresultat. Nåja, jag får väl vara nöjd med att jag inte gått upp i vikt. Back in the saddle again! Jag SKA nå under 70 kg innan jag åker utomlands om tre veckor - har 3,5 kg kvar att ta...

• MilosMamma

går du på ren kur, men inte ens gått ner någo alls på en hel vecka??

Duchess skrev 2009-06-07 15:11:27 följande:
    Nu har jag vägt mig igen, och senaste veckan har gett ett nollresultat. Nåja, jag får väl vara nöjd med att jag inte gått upp i vikt. Back in the saddle again! Jag SKA nå under 70 kg innan jag åker utomlands om tre veckor - har 3,5 kg kvar att ta...
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!