• MyStyle

    CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.html

    Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

    Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
  • Duchess

    Nu ska vi se om BT tillåter mig att svara (har blivit utkastad två gånger)..

    Nej, jag går på blandad kur. Äter ett CK-mål och resten GI-mat. Eftersom min förkylning varit väldigt koncentrerad på halsen så har jag ätit halstabletter i parti och minut. Tror att det är där man hittar orsaken.

    Å andra sidan gick jag på samma kost (minus halstabletterna) ner 3 kg förra veckan, så det jämnar väl ut sig...


    MilosMamma skrev 2009-06-07 16:38:19 följande:
    går du på ren kur, men inte ens gått ner någo alls på en hel vecka??
  • emersson
    Hemlig2009 skrev 2009-06-07 14:22:42 följande:
    Kikar in och ser hur det går för er. Nu efter bröllopet känner jag mig så nöjd att jag "pulvrade på". Kände mig jättefin på den stora dagen. Så kämpa på!Jag har också fått hjälp med min låga ämnesomsättning så förhoppningsvis blir det nu lättare för mig att hålla min nya vikt.
    Kan du inte lägga upp lite bilder? :) Skulle vara jätteroligt o se :)
  • emersson

    Så var det dags för ren kur för mig :)1:a dagen idag, mitt mål är att iaf gå ner 8 kg..

  • December 2009

    Idag går jag över till ren kur. Minus 0,2 igår sen i torsdags gjorde mig bara sur

  • Hemlig2009

    Ligger massor av bilder i mitt galleri, finns även länk till vår blogg på presentationen. Så bilder finns!


    emersson skrev 2009-06-08 06:44:36 följande:
    Kan du inte lägga upp lite bilder? :) Skulle vara jätteroligt o se :)
  • emersson

    härligt, jag är vrålhungrig redan, skönt att veta att det är fler som är det. Imorgon är det skolavslutning och jag har lovat min son att gå på pizzahut-buffen, men jag ska INTE äta då utan hålla mig till ren kur (inga undantag denna gång)
    Lycka till :)
    December 2009 skrev 2009-06-08 07:59:26 följande:


    Idag går jag över till ren kur. Minus 0,2 igår sen i torsdags gjorde mig bara sur
  • emersson

    Ok, har jag missat, ska genast kika:) Hur ska du göra nu? är det slutbantat för ett tag eller kör du igång igen? Grattis grattis iaf:)


    Hemlig2009 skrev 2009-06-08 09:01:58 följande:
    Ligger massor av bilder i mitt galleri, finns även länk till vår blogg på presentationen. Så bilder finns!
  • emersson

    Jättefina bilder verkligen, ni är ju kanonfina båda två, och enligt bilderna behöver ju du inte gå ner ett gram till, vad duktig du varit!!
    Grattis till Er båda :)

  • Sarah87

    Hej allihop!

    Jag tänkte vara med här om det är okej, kör själv CK ren kur med min sambo och vi är inne på dag 6 :)

    LÄNGD: 162,5 cm
    ÅLDER: 22 år
    MAX VIKT: 80 kg
    VIKT START C.K: 75,7 kg
    REN KUR EL. KOMBINERAD?: Ren kur
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?: 3 veckor
    SLUTMÅL: 58 kg
    DELMÅL 1: 70 kg
    BELÖNINGAR: Utlandsresa!
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?: Snabb upptrappning, 1 vecka
    MOTION: Promenader under kuren, därefter gymmet

    Är dock på semester 100 mil hemifrån, och på dag 3 fuskade vi och åt grillat med några bekanta som vi hade bestämt sedan länge. Det var så GOTT! Men det har ställt till det lite för mig :S Vägde den morgonen 72,7 kg, har inte kommit ner dit än trots att det är dag 6 dag. Imorse stod vågen på 74,0 kg. Sambon har gått ner 3 kg hittills. :)

    Det går dock riktigt bra för oss och vi är helsäkra på att vi fixar 3 veckor! Såg den här tråden och tänkte att jag kunde dela lite tankar med er :)

  • Hemlig2009

    Tack så mycket! Jag känner lite så att jag är ganska nöjd som det är nu. Visst skulle jag kunna gå ner 3-4 kg till men det är inget som jag direkt prioriterar. Ska få rätt på detta med ämnesomsättningen först.

    Lycka till i fortsättningen!


    emersson skrev 2009-06-08 10:25:45 följande:
    Jättefina bilder verkligen, ni är ju kanonfina båda två, och enligt bilderna behöver ju du inte gå ner ett gram till, vad duktig du varit!!Grattis till Er båda :)
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!