• LyckligaSara

    Vårt bröllop i era händer (tv3)

    Någon som tänker se premiären ikväll?

    Min kompis gifter sig i samma program nästa vecka så vi här hemma kommer sitta bänkade framför tvn ikväll

  • Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)
  • bridesilly

    Nu har jag också sett programmet. Såå fina paula och daniel var. Dom är väl värda ett så perfekt bröllop. Hennes mamma verkar söt tycker jag som är så mån om sin dotters drömbröllop.

    Bara älskade tältet som dom hade festen i, vilka härliga färger.

    Brudklänningen kunde väl inte varit mer perfekt, väldigt dyr men så var det ju en designklänning som var lite extra tjusig.

    Vilken start på dagen och få en så personlig och fin morgongåva av sin blivande fru

  • bridesilly

    Jo en sak va lite synd, vi fick ju inte se tärnorna mer än på håll en sekund eller två. Hade velat se hela brudföljet tillsammans!

  • Miss Moneypenny

    Jaha, kan man köpa lockigt löshår, det visst jag inte. Tack för tipset!


    MammasGullungar skrev 2009-03-23 12:31:10 följande:
    Mrs Moneypenny!Det var lockigt det jag hade så det var inte så mycket hårspray men mycket hårnålar.På bröllopsnatten skulle jag ta ur allt löshår, tog mig säkert 30 min att få ut allt. När jag kommer ut ur badrummet så snarkar min man:) Haha vilken kärleksnatt:) Fick lite myspys på morgonen istället:)
  • LyckligaSara

    Jo..håller me dom det.
    Paulas styvdotter som var näbb kom inte heller med i bild.


    bridesilly skrev 2009-03-23 15:51:34 följande:
    Jo en sak va lite synd, vi fick ju inte se tärnorna mer än på håll en sekund eller två. Hade velat se hela brudföljet tillsammans!
  • bridesilly

    Någon som har kollat på extramaterialet? kanske man fick se mer av dom andra där?

  • Miss Moneypenny

    Vad är det för extramaterial? På hemsidan eller?


    bridesilly skrev 2009-03-23 16:36:14 följande:
    Någon som har kollat på extramaterialet? kanske man fick se mer av dom andra där?
  • Sussii

    extra matrealet är inte det bara när mödrarna kollar på design klänningar som tips ? :)

    dock föll ingen i min smak av dem :P

  • Lava84

    Det var ett roligt program i söndags och till skillnad från förra programmet kändes det inte lika "uppgjort" som förra, dock är det helt sjukt vilseledande att de har med en budget som inte stämmer för 5 öre, tycker också att de borde strunta i den.
    Jag hade tänkt beställa från Lillsessan innan men har nu absolut ändrat mig. Jag tycker att det är sjukt konstigt att en bröllopsdesigner som Paula med ett företag som går ut på att sälja måttsydda egendesignade brudklänningar väljer att köpa en färdigdesignad klänning än låta sitt eget företag göra den? Hur snygga blir hennes klänningar då i verkligheten måste man ju undra??? Jäkligt konstigt tycker jag...

  • EhjärtarE

    Hon hade ju designat en egen klänning förut som hon hade tänkt ha som var jättefin. Det kanske är lite svårt att beställa från kina om man har fem dagar på sig?

  • LyckligaSara

    Nej nej..du har missförstått iden med programmet tror jag.
    Meningen är ju att kläningen ska vara en överasskning för bruden. Hon ska ju inte veta vilken de valt åt henne så Paula fick förbjudet att designa sin egna klänning från start. Det var också en anledning till att hon var nära att hoppa av massor med ggr. Hade det inte varit för att Daniel lugnade henne så hade dom inte gift sig alls,det gick så långt att för att hon skulle hålla sig kvar så tillät produktionsbolaget henne designa tärnklänningarna,näbbklänningen och hennes mammas klänning

    Därför hennes klänning blev så dyr...det var så himla svårt att hitta något som ens kom i närheten av hennes krav. Inte ens klänningen hon fick var 110% rätt men den var den enda rätta som fanns att köpa på plats. Det blev ju jättebra ändå


    Lava84 skrev 2009-03-23 21:04:43 följande:
    Det var ett roligt program i söndags och till skillnad från förra programmet kändes det inte lika "uppgjort" som förra, dock är det helt sjukt vilseledande att de har med en budget som inte stämmer för 5 öre, tycker också att de borde strunta i den. Jag hade tänkt beställa från Lillsessan innan men har nu absolut ändrat mig. Jag tycker att det är sjukt konstigt att en bröllopsdesigner som Paula med ett företag som går ut på att sälja måttsydda egendesignade brudklänningar väljer att köpa en färdigdesignad klänning än låta sitt eget företag göra den? Hur snygga blir hennes klänningar då i verkligheten måste man ju undra??? Jäkligt konstigt tycker jag...
Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)