• LyckligaSara

Vårt bröllop i era händer (tv3)

Någon som tänker se premiären ikväll?

Min kompis gifter sig i samma program nästa vecka så vi här hemma kommer sitta bänkade framför tvn ikväll

• Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)
  • 28 Aug
    Lajsan skrev 2009-03-22 21:16:57 följande:
    Har också precis sett kvällens avsnitt och undrar om inte jag känner igen denna tjej... jag var inne på bt väldigt mycket för ett år sen när jag började min planering och då även den här tjejen, kallad lillsessan? Någon som vet?
    Jo är hon. Som har lillsessans brud o fest väl?
  • MammasGullungar

Hennes morgongåva var så gullig, där blev jag tårögd!

• aikidoaasa
    MammasGullungar skrev 2009-03-22 21:20:46 följande:
    Jag fick massor av tårar i ögonen när jag såg den!
  • Betty Boop augusti2009

Missade programmet men blir nyfiken på vad det var för mprgongåva?

• Lajsan
    MammasGullungar skrev 2009-03-22 21:20:46 följande:
    Jo, de måste vara hon, hon var även med i det programmet på tv där man fick välja väskor. Va kul att bröllopet slutade på det viset, undrar om hon håller till på bt i dag? Jättefint bröllop vilket fall som helst.
  • Mlle S

Underbart att få gå på bröllop i pyjamas. Jag fällde några tårar... SÅ fint!

• LyckligaSara

Hej hörni,är precis hemkommen. Ska genast sätta mig ner och kolla på avsnittet så jag förstår vad ni pratar om

• MammaMiaa

Jag tyckte de va en helt underbar mamma som betalade typ 13000 av egen ficka. Så hennes dotter fick sin drömklänning. Morgongåvan va ju helt underbar så satt man idag igen med tårar i ögonen.

• LyckligaSara

åhh.jag har inte kommit så långt än men än så länge verkar det jättebra Paula ser underbar ut och Daniel också,paulas mamma e så rolig

• Sussii
    LyckligaSara skrev 2009-03-22 22:10:17 följande:
    åhh.jag har inte kommit så långt än men än så länge verkar det jättebra Paula ser underbar ut och Daniel också,paulas mamma e så rolig
    vart hittar du hela programmet att se det??? jag missa det med!!

Vilka ska redan skiljas??
Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)