• LyckligaSara

Vårt bröllop i era händer (tv3)

Någon som tänker se premiären ikväll?

Min kompis gifter sig i samma program nästa vecka så vi här hemma kommer sitta bänkade framför tvn ikväll

• Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)
  • Betty Boop augusti2009

De slutade visa när de roligaste var kvar - festen. Man fick inte se något av hur kvällen/natten var. Det var synd.
    Men det är alltid kul att se program om bröllop. Lokalen blev jättefin, speciellt buffébordet.

• LyckligaSara

det var väldigt inspirerande,det måste jag hålla med om!

• carolaj83

längtar redan till nästa program

• Prazzen

ser oxå framemot nästa avsnitt om inte annat bara för att hitta nya saker att ifrågasätta

• LyckligaSara

Då får ni hålla utkik efter mig för jag var gäst på det bröllopet...bara under vigseln dock men de filmade oss då också,hihihi *pirrigt*

• Dittvackrajag

Me too

carolaj83 skrev 2009-03-15 21:51:07 följande:
    längtar redan till nästa program
  • Originalrosen

Det snackas om blommorna här. Kan det varit så att de köpte blommorna till grossistpris och gjorde jobbet själva istället för att anlita en florist?

Jag var mest fascinerad av hur lokalhyran och maten för alla kunde bli så billig. Champagne, vin och sprit hade tydligen hans mamma köpt så det är ju inte med i budgeten.

• Villemoa

Tyckte verkligen det verkade som om hela alltet kostade mer än 48000kr som de hade att spendera. Lite besviken blev jag att man inte fick se mer av vigseln och höra sång och sånt.
    Skulle heller inte lägga bröllopet i händerna på våra familjer då vi har olika smak.
    TS- får du verkligen läcka information ang. produktionen på det här sättet?

• PennyLane2009
    Originalrosen skrev 2009-03-15 22:04:35 följande:
    Det snackas om blommorna här. Kan det varit så att de köpte blommorna till grossistpris och gjorde jobbet själva istället för att anlita en florist?Jag var mest fascinerad av hur lokalhyran och maten för alla kunde bli så billig. Champagne, vin och sprit hade tydligen hans mamma köpt så det är ju inte med i budgeten.
    Äh, det är klart att de fått spons från Euroflorist. Varför skulle de annars stå med i eftertexterna under "Tack till"? Att nämnas i ett tv-program är ju värt många tusentals kronor i annonspengar, så de har garanterat bidragit med blommor och/eller florister. Produktionsbolaget/kanalen skulle knappast ge bort ett "tack till" annars, det är värt för mycket pengar.
    Och jag håller helt med att det är sjukt missvisande för alla som hoppas på att få en fingervisning om vad man kan få för den summan. För det finns inte en chans att de fick ihop det bröllopet med den budgeten.
  • LyckligaSara

ja men jag har ju ingen skyldighet gentemot tv3 eller någon annan
    Jag var ju bara gäst,hehe
    Min kompis har ju berättat massor då jag har frågat men de 10 pers som var med vet ju alla vad som hände och alla pratar ju med alla. Helt omöjligt att lägga locket på helt och hållet,det skulle nog vara andra regler om min kompis gick ut med nått till pressen tex

Antar jag

Villemoa skrev 2009-03-15 22:10:03 följande:
    Tyckte verkligen det verkade som om hela alltet kostade mer än 48000kr som de hade att spendera. Lite besviken blev jag att man inte fick se mer av vigseln och höra sång och sånt.Skulle heller inte lägga bröllopet i händerna på våra familjer då vi har olika smak.TS- får du verkligen läcka information ang. produktionen på det här sättet?
Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)