Vårt bröllop i era händer (tv3)
Någon som tänker se premiären ikväll?
Min kompis gifter sig i samma program nästa vecka så vi här hemma kommer sitta bänkade framför tvn ikväll
Någon som tänker se premiären ikväll?
Min kompis gifter sig i samma program nästa vecka så vi här hemma kommer sitta bänkade framför tvn ikväll
ja lite synd att dem inte höll den budgeten som nämndes på riktigt. för allt det där plus saker som inte nämndes med pris kostade ju mer än 48 000kr.
men var skoj att kika på ändå.
Jag ville se mer av hur det hela blev Det sista gick snabbt och man hann inte riktig se hur det hela blev på festen osv.
Ville se när dom dukade borden osv ! Men kommer titta på nästa ändå för man kanske får några tips iallafall !
Håller med! Kostar inte så lite att lägga in den där mattan och klä in stolarna i olika gröna nyanser o klä väggarna i tyg etc.... kändes missvisande... men var som sagt skoj att titta på :)
väldigt synd att de inte kan visa riktiga budgetsiffror..
men otroligt fin lokal i slutändan :)
Jag bara satt och drömde och längtade till mitt eget bröllop. Hade tårar i ögonen. Jag kommer väl stor tjuta på mitt eget bröllop.
Kanebo 38c är kanon Den är vattenfast och den är skonsamför dina ögonfransar. Den går att tvätta av med bara vanligt vatten över 38c där av namnet
Vad många trådar om tv-programet som har kommit upp.
Lokalen vart ju skitfin , men det kändes trångt att röra sig där inne