• LyckligaSara

Vårt bröllop i era händer (tv3)

Någon som tänker se premiären ikväll?

Min kompis gifter sig i samma program nästa vecka så vi här hemma kommer sitta bänkade framför tvn ikväll

• Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)
  • Humlan66
    LyckligaSara skrev 2009-03-16 11:09:50 följande:
    jo jag känner ju henne och så är en av hennes tärnor här på bt har jag sett. Hur känner du henne?
    Vad din kompis nöjd med det hela efteråt?
  • LyckligaSara

Ja oja!!
    Hon var väääldigt skeptisk och otroligt krävande. Tror tom hon hotade sina släktningar om ngt skulle gå fel,haha
    Riktig bridezilla säger hon själv att hon blev.

Jag var inte med under festen,så jag sprang bara in kollade lite i lokalen innan det begavs till vigseln och det var helt underbart! Det var ju många som hjälpte till,alltså utöver de som syns framför rutan. Dom fick på köpet bröllopskoordinator,nått företag som dekorerade och all möjlig expert hjälp som skulle kostat många,många tusenlappar.

vet att ägaren av björn Axen till exempel (han som gör bla drottningen fin) gjorde henne fin inför bröllopet,det lyxet hade hon kanske inte fått om hon inte varit med i programmet.

• lecaroline

Ne, varför gör de så?? Var det någon annan som reagerade på att klänningen bara fanns där 1 st för halva priset i HENNES storlek??

SimonCaro skrev 2009-03-15 21:25:27 följande:
    Håller med! Kostar inte så lite att lägga in den där mattan och klä in stolarna i olika gröna nyanser o klä väggarna i tyg etc.... kändes missvisande... men var som sagt skoj att titta på :)
  • LyckligaSara

men vad jag vet så fick alla prova sina klänningar innan...med ögonbindel och diskhandskar

lecaroline skrev 2009-03-16 11:32:54 följande:
    Ne, varför gör de så?? Var det någon annan som reagerade på att klänningen bara fanns där 1 st för halva priset i HENNES storlek??
  • 20090822

Jag har hört att det kommer vara ett bröllop med fest i Vasasalen i Uppsala slott i det här programmet. Någon med koll som vet när det programmet kan tänkas sändas?

• Dittvackrajag
    LyckligaSara skrev 2009-03-16 11:32:10 följande:
    Jag var inte med under festen,så jag sprang bara in kollade lite i lokalen innan det begavs till vigseln och det var helt underbart!
    Varför var inte du med på själva festen förresten?
  • Rebellen75
    Villemoa skrev 2009-03-15 22:10:03 följande:
    Tyckte verkligen det verkade som om hela alltet kostade mer än 48000kr som de hade att spendera. Lite besviken blev jag att man inte fick se mer av vigseln och höra sång och sånt.Skulle heller inte lägga bröllopet i händerna på våra familjer då vi har olika smak.TS- får du verkligen läcka information ang. produktionen på det här sättet?
    När de erbjöd mig att vara med ville de att jag minst skulle ha 40 000 men pga att de är experter och kan förhandla om priser och har "egna" frisörer och annan personal så skulle värdet vara det dubbla. Men de ville att man skulle ha egna pengar bara för att man inte skulle gifta sig bara för att Tv skulle betala allt. Men hon poängterade många gånger att vi skulle få ut mycket för våra slantar. Så visst har de blivit sopnsrade av olika företag. Det kostar ju en del att få reklam i TV
  • LyckligaSara

jag hade två bröllop den dagen..så vi fick pendla.
    Eller ja det andra började senare så vi kunde inte närvara på festen.

Dittvackrajag skrev 2009-03-16 20:19:26 följande:
    Varför var inte du med på själva festen förresten?
  • Dittvackrajag
    LyckligaSara skrev 2009-03-16 21:14:04 följande:
    jag hade två bröllop den dagen..så vi fick pendla.Eller ja det andra började senare så vi kunde inte närvara på festen.
    ahaaaa, okey. så det kan vara då! haha
  • LyckligaSara

haha..ja ibland så krockar saker och ting. Har hänt samma sak med alla dop som var förra året
    Det blir mycket spring

Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)