• LyckligaSara

Vårt bröllop i era händer (tv3)

Någon som tänker se premiären ikväll?

Min kompis gifter sig i samma program nästa vecka så vi här hemma kommer sitta bänkade framför tvn ikväll

• Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)
  • LyckligaSara

Jag som har lite inside information....allt var ju planerat.Alla fick ta om det dom sa och gjorde flera ggr om,så till slut så ser det nog lite stelt ut om man inte har skådis erfarenhet.

Prazzen skrev 2009-03-15 20:32:40 följande:
    Kändes inte klännings tittandet lite väl för plannerat?Lite "åh titta vad jag hittat" o just denna är nedsatt
  • Anciii

Mysigt med en grön-växt vägg ska jag nog se var jag kan planera in en sån i vår lokal ;)

• Rebellen75

Jag är nog lite glad att jag tackade nej till att vara med i programmet. Det blev jättefint men jag skulle nog inte klara av att låta min familj ta hand om allt. Har 4 bröder med noll koll och en syster (men hon kan iallafall sjunga riktigt bra) Hon skulle fått gjort allt.

• Corona

Inte helt oväntat... typ när de var och letade klänning, inte ett dugg uppgjort, nänä

LyckligaSara skrev 2009-03-15 20:46:45 följande:
    Jag som har lite inside information....allt var ju planerat.Alla fick ta om det dom sa och gjorde flera ggr om,så till slut så ser det nog lite stelt ut om man inte har skådis erfarenhet.
  • Dittvackrajag

Älskar programmet hur som helst!

• missbilly

Förstår inte riktigt hur budgeten gick ihop ändå jag....
    De räknade inte med ring bla...
    O all dekoration i lokalen borde kostat maaassor.

• Prazzen

Kan det där verkligen ha stämmt med budget?
    Bara att dekorera lokalen med alla möbler och blommor borde ha kostnad mer eller?!

Lyckliga sara du som har lite inside information vet du om dom höll budgeten på din kompis bröllop

• Tillde

Tänkte också på budgeten känns som att jag planerat dåligt eftersom jag har svårt att hålla vår på 60000sek Men vi vet ju inte hur många de var, eller!??

• Lajsan

Hur kunde klänningen passa så bra????

Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)