Vårt bröllop i era händer (tv3)
Någon som tänker se premiären ikväll?
Min kompis gifter sig i samma program nästa vecka så vi här hemma kommer sitta bänkade framför tvn ikväll
Någon som tänker se premiären ikväll?
Min kompis gifter sig i samma program nästa vecka så vi här hemma kommer sitta bänkade framför tvn ikväll
Någon som har sett extra matrialet på vebben? Jag har provat men ingenting händer på min dator.
Vilken tur att du "bara" var gäst så du kan dela med dig av alla smaskiga detaljer kring produktionen
Extramatrialet var inte så intressant om inte jag missade något mer inslag någon annanstans.
Det var ett inslag från blombutiken då de pratade med floristen om buketten.
Jag tyckte de visade alldeles för lite vad brudparet själv tyckte om allt. Hur de regerade över allt som gjorts för dem.. mer i detalj menar jag.. och kanske lite eftersnack när allt sjunkit in. Programmet var kul att se men jag hade velat se mer detaljer av allt de lade ner så mycket tid på.. plötsligt så va allt vara över och klart.
håller med!
men jag har undrat sen början hur de skulle få in en hel vecka på en timme
ja genom att klippa MASSOR är väl svaret
Chrisse och Jonas skrev 2009-03-16 01:06:59 följande:
skulle inte våga vara med i något liknande, jag tyckte faktiskt att programmet var sådär... trodde nog mer om det då jag ääääälskar allt som har med bröllop att göra.
(gillade inte bestick påsarna)
Kanske någon känner igen bruden som gifter sig i nästa veckas program
jo jag känner ju henne och så är en av hennes tärnor här på bt har jag sett. Hur känner du henne?
Jo nog va det lite konstigt program igår, det va som om allt gick på speed. Lite filmklipp här och lite där. Ingen riktigt helhet tyckte jag . Och sen när man ville kika på festen - ja då slutade det . sen tv3 med alla jäkla reklampauser. suck
Klänningen va sådär, tyckte hon skulle ha haft en slöja oxå . men vad rörda dom blev. Undrar om dom VERKLIGEN vart nöjda eller om det bara va som det såg ut