• LyckligaSara

Vårt bröllop i era händer (tv3)

Någon som tänker se premiären ikväll?

Min kompis gifter sig i samma program nästa vecka så vi här hemma kommer sitta bänkade framför tvn ikväll

• Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)
  • Hofsan

Tycker det är ett bra program men förstår inte varför de överhuvudtaget skriver ut budgeten när det saknas hur mycket som helst i den.

• Sussii

Tack :D jag var inne på sidan förut men måste ha hamnat på nån anna sida dära :P

• Pumpkin

Håller med. Väldigt trist.

Hofsan skrev 2009-03-22 22:16:58 följande:
    Tycker det är ett bra program men förstår inte varför de överhuvudtaget skriver ut budgeten när det saknas hur mycket som helst i den.
  • Fenixx

ja jag och en kompis diskuterade det också, skippa att ta med detta med budgeten då det ändå fattas en himla mycket. eller skriv ut vad dem fått i bidrag via programmet eller nåt.

trist då ändå det är sån variation med budget hos alla brudpar och hade varit skoj att sett hur folk fick till det.

men det var väldigt fint ordnat i deras festlokal.

• LyckligaSara

Nu ar jag sett klart avsnittet och jag är så glaaad för deraas skull.

Jag hade ingen aning om att Daniel fick en sån underbar morgongåva. Tänk va ärligt att kunna göra nått sånt för sin blivande!

Allt var underbart och Paula var så vacker,det var så kul när hon fick sina små utspel. Det är verkligen hon i ett nötskal.

och jag syntes inte vid vigseln...det bar ju super tråkigt

• paulaner

Jag håller också med! Jag blir vansinnigt irriterad över budgeten. Har man inte kommit så långt i sin planering så är det ju lätt att sitta och tro att "wow, kan man göra allt det där för 70.000". De kan ju lika gärna ta bort den delen helt eftersom den inte stämmer alls. De tog inte ens med blommorna som uppenbarligen måste ha kostat MULTUM även denna gång. Jag undrar vad bara tyllen från Panduro kostade, det måste ju ha gått några meter... Men de var duktiga på att visa div leverantörsbilar som kom inkörande så man förstår ju att de fått sponsring. Eventbolag ditt och uthyrare datt - lastbilar med stora logos. Åsså Eurofloristbilen förstås... Och inzoomningen på Pandurokassen hahaha, den var inte dålig.

Men nu ska jag inte vara så negativ. Det var ett fantastiskt bröllop tycker jag. Underbar lokal!!! Jag kommer att se nästa avsnitt!

Hofsan skrev 2009-03-22 22:16:58 följande:
  • Chrisse och Jonas

Håller med.. jättekul avsnitt.. men skippa budgeten.. det bara irriterar.. eller gör om det på nåt sätt..
    Jättevacker brud och brudpar..

• Fenixx

ja är ju roligt ändå att se och jag gillar när dem spanar runt på olika festlokaler osv...men mer från själva vigseln och när dem dekorerar, gör placeringskort osv hade varit skoj.

men bojkotta budge-delen.

• Miss Moneypenny

Grattis, vad fina ni var! Jag gillar verkligen din frisyr, otroligt snygg och glamourös. Måste nog spara en bild och ta med till min frisör! Får man fråga..var det bara ditt eget hår eller var det löshår i också?

MammasGullungar skrev 2009-03-22 21:18:25 följande:
    Vi gifte oss i Vaksala Kyrka där bägge barnen blev döpta och fotograferingen var utanför kyrkan. Vi hade sån tur med vädret också.Fotografen heter Pernilla Sjöblom och är superduktig!
Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)