• LyckligaSara

Vårt bröllop i era händer (tv3)

Någon som tänker se premiären ikväll?

Min kompis gifter sig i samma program nästa vecka så vi här hemma kommer sitta bänkade framför tvn ikväll

• Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)
  • bridesilly

är du säker? jag tror inte att paula visste vilken klänning hon skulle få men
    28 Aug skrev 2009-03-26 10:20:59 följande:

de har ju fått prova klänningarna.
  • bridesilly

hmmm men va mysko, är hela programmet bara fejk rakt igenom. Har brudparet planerat alltihop själva och låter bara släkten genomföra vissa sysslor på tv eller??

• bridesilly

aha okej då vet vi bättre nu då, ögonbindel och diskhandskar, haha ja då kan man inte få sig nån uppfattning om hur den ser ut förutom hur den sitter åt på vissa ställen eller inte

• 28 Aug
    bridesilly skrev 2009-03-27 13:33:20 följande:
    aha okej då vet vi bättre nu då, ögonbindel och diskhandskar, haha ja då kan man inte få sig nån uppfattning om hur den ser ut förutom hur den sitter åt på vissa ställen eller inte
    Vet int eom jag skulle känna mig bekväm i det Känna hur saker liksom smiter åt och inte och försöka gissa vad tusan man har på sig! Tänk om de trär på dig en tygsäck? Bara för att roa sig själva!
  • bridesilly

haha en lagom tight jutevävs säck

• LyckligaSara

Ikväll är det dags igen

Tycker inte kvällens avsnitt ser så roligt ut,såg precis trailern

• 28 Aug
    LyckligaSara skrev 2009-03-29 10:18:38 följande:
    Ikväll är det dags igen Tycker inte kvällens avsnitt ser så roligt ut,såg precis trailern
    Vad verkade det handla om? (surfar nog treans hemsida! Måste se )
Svar på tråden Vårt bröllop i era händer (tv3)