• sarahkka76

    Bröllop 2010 nr 6

    Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

    Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

    Bridezillas, here we go!

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • Sundance

    Pratade nyss med en kille från Grand Trip Sweden. Ett företag som förmedlar slott för t ex bröllop. Han kom med några riktigt bra tips på slott som är lite friare. Alltså att vi själva får fixa mat, dryck, boende osv. Om vi vill... Ska bli spännande att titta på.

  • FruHögstadius

    hej tjejer..
    har ni varit in på den här hemsidan, www.foreverbride.se ? letade runt efter västar till gubben, men hamnade på klänningar igen.

    Krystal: jättefin tiara !

  • Fenixx

    sambons mamma kommer snart ner och hälsar på oss och då vi även ska ha kalas då hans syskon och pappa kommer så är det ett ypperligt tillfälle att kanske berätta för dem om våra planer.
    tänkte även så dem har chans att nu i sommar skaffa kläder i temat för det hinner dem inte nästa år då vårat bröllop är innan dem flesta arrangemang är.(annars är det handla från affärer, sy själva, låna osv som gäller)

    så nu innan sambon skulle iväg och hämta en sak så sa jag att han ska fundera på när, hur, vem vi ska berätta för..så jag vet hur han vill...om han vill vänta eller berätta snart. så får se vad han säger...ohh nu hör jag bilen precis hahhaha...

  • mysifer

    så spännande Fenixx!

    vi har ju redan berättat för de flesta och det kan jag ångra lite nu men ingen har försökt lägga sig i särskilt mycket utsn accepterar vårt upplägg. vet att några har börjat fundera över kläder så det är bra att vara ute i god tid när man vill att gästerna klär sig speciellt.


    Fenixx skrev 2009-04-21 19:42:12 följande:
    sambons mamma kommer snart ner och hälsar på oss och då vi även ska ha kalas då hans syskon och pappa kommer så är det ett ypperligt tillfälle att kanske berätta för dem om våra planer. tänkte även så dem har chans att nu i sommar skaffa kläder i temat för det hinner dem inte nästa år då vårat bröllop är innan dem flesta arrangemang är.(annars är det handla från affärer, sy själva, låna osv som gäller)så nu innan sambon skulle iväg och hämta en sak så sa jag att han ska fundera på när, hur, vem vi ska berätta för..så jag vet hur han vill...om han vill vänta eller berätta snart. så får se vad han säger...ohh nu hör jag bilen precis hahhaha...
  • MV85

    Igår köpte jag organzapåsar på e-bay... fick en kanondeal 2ggr... ena gången vinröda med guld mönster på, och andra gången helvita... Blev dock "några" fler än jag/vi behöver... typ.. 130st fler.... *s*
    Men men... För sammanlagt ca 165:- fick jag 200(2*100) organzapåsar! Kunde inte bestämma mig för om jag ville ha de färgade, eller de vita så köpte båda o säljer dem jag inte ska ha när jag vet hur många och vilka det blir..

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6