• sarahkka76

    Bröllop 2010 nr 6

    Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

    Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

    Bridezillas, here we go!

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • Sussii

    nä men en del är med i planeringen och verkar inte ha lika kul då tappar man sug själv av glädje vissa gånger. men det kommer väl den dagen då

  • AbbiesMamma

    Är det nån i tråden som bor i sthlm och har förslag på lokal där man får ha med egen mat och dricka..? Har tittat på lite bygdegårdar/herrgård/slott.. vet inte riktigt va vi ska välja.

  • Sussii

    bor i sthlm! :)

    vill ni ha mitt i city eller utanför typ söder om eller norr om stan?


    AbbiesMamma skrev 2009-04-13 10:52:30 följande:
    Är det nån i tråden som bor i sthlm och har förslag på lokal där man får ha med egen mat och dricka..? Har tittat på lite bygdegårdar/herrgård/slott.. vet inte riktigt va vi ska välja.
  • sarahkka76
    AbbiesMamma skrev 2009-04-13 10:52:30 följande:
    Är det nån i tråden som bor i sthlm och har förslag på lokal där man får ha med egen mat och dricka..? Har tittat på lite bygdegårdar/herrgård/slott.. vet inte riktigt va vi ska välja.
    Bor också i Sthlm. Vad är det ni redan tittat på?
  • Bluebride

    hej, jag hoppas på bröllop i juni nästa år, datumet är inte riktigt bestämt än

  • Bettertogether

    *konstaterar* Man ska INTE vara hemifrån två dygn utan att ta med sej datorn... Det blir så mycket att läsa ikapp :P

  • Bettertogether

    Nu ska jag iallafall och prova den begagnade klänningen för 1000 SEK någon kväll denna vecka :) Tror ni det räcker om jag tar med mej EN väninna som smakråd? Det är inte så många andra som vet om våra planer, så mamma kan jag iaf inte ta med.

    Det är en finskspråkig sida denhär bilden är från, men man ser iaf hur den ser ut. :) Vad tror ni?

    www.pukuvuokraamo.net/uusi/&subkuva=248&id=3&tuoteid=1502&start=4

  • sarahkka76

    bettertogther: klänningen är jätte fin och en väninna räcker om smakråd. Du kan ta ett kort så kan du se dig själv i den.

  • Ellabay

    iiiiiih imorn bokar vi kyrka!
    Vi har inte riktigt gått ut med giftemål än. Vissa vet men inte alla så i slutet av veckan tror jag vi går ut med att vi ska gifta oss. Oh nu börjar vi bli ganska pirriga. det är läääänge kvar men kommer bli så kul med all planering. :)

  • Bettertogether
    Ellabay skrev 2009-04-13 19:10:23 följande:
    iiiiiih imorn bokar vi kyrka!Vi har inte riktigt gått ut med giftemål än. Vissa vet men inte alla så i slutet av veckan tror jag vi går ut med att vi ska gifta oss. Oh nu börjar vi bli ganska pirriga. det är läääänge kvar men kommer bli så kul med all planering. :)
    Så jätteskojigt!! :D Jag håller fortfarande på att förbereda mej mentalt för den dagen när vi avslöjar våra planer ;) Vi har snart 1-årsförlovningsdag, så vi funderar på att bjuda på kaffe och avslöja för de närmaste :) Sen spelar det ingen roll vem som får reda på det efter det :P
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6