• Tx2

    Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

    Tiden går fort när man har roligt.
    Dax för tråd nummer två för Göteborgsbrudar 2009

    Gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-22 21:59
    Så har vi lite koll på varandra

    x/2 FrkNordberg
    2/5 Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2/5 Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    16/5 SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    16/5 Artist, Villa Herne
    23/5 Skille
    30/5 Lantzakeri, Oscar Fredrics kyrka, fest på Aschebergska Eken
    x/6 MD2009
    22/8 Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-31 15:38
    9/5 baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 19:09
    16/5 Linn74, Aspenäs Herrgård

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
  • Myrmor

    Samma krångel här... har släktingar som bör (läs måste) sitta lååångt ifrån varandra för att jag ska kunna slappna av och njuta av festen..

  • skille

    Jeg sendte en sms til MD2009 og spurte om hun ville være med, hun har ikek vært her inne på noen dager, bestiller bilettene i kveld eller i morgen tidlig, om deter fler som vil være med å se mamma mia på tisdag 1830 så siifra, jeg sjekker her inne før jeg bestiller

  • Vendel och Angelica

    känner igen det där oxå, det är tom så sorgligt att vi undrar om ngr kommer tacka nej för att andra kommer osv


    artist skrev 2008-08-27 15:59:43 följande:
    Samma krångel här... har släktingar som bör (läs måste) sitta lååångt ifrån varandra för att jag ska kunna slappna av och njuta av festen..
  • Tx2

    Som sagt jag tror att vi skippar honörsbordet o kanske har ett eget bord om det är möjligt med några tomma platser som gäster kan få sitta på en stund o tjöta lite med oss. Annars får jag bara prata med min far o min man som skulle sitta närmast Och i längden kanske det är roligare för dem och för oss om dem får sitta med likasinnade. Men i och med att jag inte mätte lokalen el borden så kan vi inte börja fundera på det.

  • Tx2

    Kommer att ha bt-abstinens i två dagar då jag skall på utbildning.
    Skille och Danielaa, är det något angående bion så når ni mig på mobilen.
    Kram

  • MD2009

    Hej tjejer!! Jag har lite körigt just nu och skuttar bara in och läser lite snabbt... Blev jätteglad över frågan om bio men får inte klarhet i schemat så ni får boka utan mig.... men fika m hos Angelica på tors är jag med på :) och bubbel hos Skille efter det såklart, vilken dag det nu blir Åker till Sthlm imorn o kommer hem månkväll så fram till dess nås jag nog bara på tel.

    Baver: klart du oxå är välkommen, vi andra har inte alls känt varandra länge - jag har bara varit med på en fika ännu, men det var supertrevligt så fler blir det

    Må bäst alla!

  • skille

    Selvfølgelig får vi ikke ha vigselen kl 15 som vi ville..... fuck

  • skille

    Når jeg snakket med presten før sommeren, sa han at det ikek avr noe stress med tiden på dagen da det er lenge til folk bestiller tid, men NEI DA vil ikke gifte meg kl 1600....

  • SweetSun

    ja sånt är typisk när de ber en att vänta... det är sånt jag är rädd för md VF.. ibland ska man vänta, och en del hör man bokar jättetidigt. Men man litar ju på vad de säger, men ibland funkar tydligen inte det..

    hoppas det löser sig för er endå!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2